Die is gewoon Prachtig,
Ik vind het een super leuk topic dus ik houd mij graag aanbevolen om mee te helpen
Geef me maar een tag als het zover is.
Mijn Oris Big Crown Original Pointer Date 40mm (plexiglas) in een uitvoering die net anders is dan alle andere Big Crown uitvoeringen die ik ben tegengekomen nomineer ik hierbij:
Ik vind dit een van de mooiere die hier de afgelopen tijd voorgesteld is.
Groeten,
Noel.
@Sjoerd_K Bedoeling is inderdaad gewoon een poll op HF. Dit om het stemmen voor iedereen makkelijk en overzichtelijk te houden.
Ik denk dat we het niet te moeilijk moeten gaan maken.
Ook maar meespelen dan met mn Zenith El Primero in de winnende maat van 38mm gewoon een genot om de pols
Mijn mooiste die momenteel nog in de collectie zit is een ongedragen 38mm Duke International handwindertje op een 18mm blauwe Tropic Sport rubber.
Binnenwerk is een France ébauches FE 233-68,
Extra info:
Duke international, Montre Duke, Villers-le-Lac. France makelij onder Zwitserse licentie door Paumier Jean. Fabrikant in Zwitserland was Erwin Triebald, Mumpf
Jij weet welke het is.
SARB + fluted bezel + roulette datum + jubilee en cyclops?
Nee, dat is gewoon leuk.
Ik heb het over een SKX van 900 piek. De ultieme mod en zoals ik al zei, een winnaar.
I’m intrigued
You go Blauwbeer! Zeker zeldzaam
Dit is wel een kanshebber hoor. Wat een ding zeg
Ik dacht zelf aan SurveyMonkey, maar ik denk dat een iets uitgebreidere poll wel wenselijk is. Het is dan weliswaar niet meer op het forum zelf, maar je kan er wel gemakkelijk naar linken.
Ja ik ben momenteel een beetje de mogelijkheden met @tijdig aan het doornemen. Ik vind Google surveys echt top maar survey monkey is ook een optie idd
Winnende quote