Moonphase. GO of JLC. Voorkeur?

Prima, die mag jij vanaf nu niet meer aanraken. GO-banned for life!

En om je net dat beetje extra pijn te doen: ook JLC-banned for life omdat je zijn kistgenoot hebt beledigd. Kwijlen op een afstand voor jou!

Dat. Want de zilveren vind ik, sorry dat ik het zeggen moet, saai. De zwarte heb ik vast gehad, en die is mooier dan foto’s doen vermoeden.

Evengoed, @Wallet, ik krijg van deze horloges zelf absoluut geen neiging om 10K uit de kontzak te willen trekken. Daar vind ik het allemaal net te middle of the road voor. Het doet me eigenlijk niet zoveel, nu ik er wat langer over na zit te denken.

Het is mij allemaal niet nautisch genoeg, ik zie liever een kleine sekunde dan een moon phase. Daar doe ik niks aan.

Mag ik vragen wat de fascinatie met de maanstand is?

Ik neem het terug!

1 like

#neverforget

1 like

Is dat mogelijk dan?

De foto’s die ik tot nog toe heb gezien schuren allemaal wel redelijk tegen het orgasmische aan.

1 like

de JLC is er ook nog met dag, maand en datum :wink:

1 like

De kans bestaat dat de zwarte JLC als mooiste horloge van HF wordt verkozen.
Dat dus.

2 likes


Deze recent gepast bij JLC Boutique…de anthraciet dial is witgouden exemplaar, maar schitterend!

3 likes

Prachtig horloge, beide kleuren .prachtige maatvoering op de pols ook.

Ik zou ook gaan voor de JLC. donkere plaat en de kleinste maat.

Die met dag en maand vind ik persoonlijk nog mooier dan alleen met maan-stand. :ok_hand:

:beers:

Deze vorige keer mogen passen overigens, witgouden JLC met perpetual calendar…met EUR 34,9k even niet aan de orde

4 likes

De blauwe GO. Spannend en origineel. JLC is heel mooi hoor, maar meer van hetzelfde.

Neem je deze volgende week mee naar de clinic… :heart_eyes:

1 like

De GO staat al tijden op mijn lijstje…Ik vind hem erg erg mooi. Ik zou tussen moeilijk kunnen kiezen tussen een grijze wijzerplaat of een blauwe… De JLC doet me weinig…(mooi op plaatjes, beetje saai irl)

Zal ik doen!

2 likes

Bekijk ze zeker in real life! Aan de hand van foto’s krijg je geen goed beeld.

1 like

Ja moet ik inderdaad nog eens doen. Helaas liggen ze niet bij iedere AD. Volgens mij verkopen ze ze op de P.C.

Tourbillon boutique zou ze moeten hebben denk ik ja. Vraag dan ook naar de grijze. Die vond ik zelf best verrassend in real life.

Uktra Thin Moon. Graag gedaan.

Als JLC en LC liefhebber, kan ik meedelen dat ik deze bijna altijd draag, hoe ik ook gekleed ben.
Ik heb dan ook vele verschillende modellen, dus er is er altijd wel een bij die past bij de kleding die ik op dat moment draag.

1 like