N.A. Strapcode Sumo band

Na bijna drie weken op de uitkijk staan is hij binnen! Voor de meeste hier is het misschien kinderspel, maar ik had nog niet eerder iets in Hong Kong besteld. Ik had dus ook nog geen Paypall account. Maar alle schroom overwonnen toen ik deze strap zag. Als beginner op bestel gebied kennis gemaakt met een uitstekende klantenservice van Strapcode. Snel gerustellend antwoord dat mijn geld echt wel binnen was… Het monteren was een zegen. Geen ellendige Seiko hoesjes die niet te vinden zijn als ze wegschieten, of kapot gaan door mijn niet zo’n fijne motoriek. Genoeg geleuterd…foto’s!

25 likes

Echt een hele mooie band! Hoe heet dit model?

1 like

Dank je! Ben der ook erg blij mee. En 6 gaatjes fijnafstelling. Ook handig.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Ziet er mooi en solide uit!!
Het was het lange wachten waard!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Mooie band en een prima bedrijf dat strapcode heb er jl ook een gekocht voor mijn mm300.

2 likes

Zooooo die is mooi! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Yep. Geweldige winkel !

Ik ook snel na de aanschaf van mijn Sumo een Endmill besteld daar.

Zo te zien an de decoratie op tafel, was dit rond pasen :grin:

Jouw bracelet is ook erg mooi trouwens !

2 likes

Ontzettend mooi deze bracelet! :open_mouth:

Zou deze ook voor de Marinemaster gaan komen??..

2 likes

Mooie band en uit ervaring ook van mening dat ze van prima kwaliteit zijn.:+1: Heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Heel mooi! De ‘hexad’ zie je niet zo vaak maar heeft duidelijk een eigen smoel!

Zelf zit mijn Strapcode Endmill (eigenlijk gewoon een presidential) nog in de verpakking, ik hoop 'm vanavond of morgen te monteren :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!
Mooi hoe de vorm van de band/schakels past bij die van de kast. Mooie sluiting ook :+1:

Heb zelf ondertussen ook een strapcode incoming (Super Oyster 22>18 met submariner clasp). Ben benieuwd.

Veel draagplezier!

1 like

Zoiets is er al, maar ik weet niet zeker of dit niet gewoon een concept of een eindproduct is:

2 likes

Hele mooi band. Scheelt het veel qua gewicht? En hoeveel kost het inclusief importeren?

Mooie band hoor, draag de sumo zelf op de engineer II met seatbelt clasp. Heel comfortabel wel een beetje zwaar :muscle: Maar dat mag best bij zo’n horloge.

2 likes

Hij weegt 109 gram schoon aan de haak. :slight_smile: Prijs iets van 100 euro.

1 like

Ik kan hem op de site van strapcode niet vinden. Waar ben je deze foto’s tegengekomen?

Ik zie nu dat dit een Yobokies band is. Genaamd Chisel. Geen Strapcode. Excuses voor de verwarring.

1 like

No problem . Toevallig enig idee hoe ik de beste man kan benaderen? Vind die band toch wel heel vet!

Ik pluk dit emailadres van internet:
yobokies@yahoo.com.hk

Geen idee of het nog in gebruik is.

Zou deze even doornemen voor je iets bij Yobokies gaat bestellen.

2 likes