NA: 2x duikert

Ik ben nu een kleine 4 maanden maanden actief op dit forum. Begonnen met wat quartzjes, vooral de dressers.
Dan ga je hier wat rondneuzen,en kom je redelijk wat duikers tegen. Waarom hebben veel mensen hier een duiker? Moet ik het misschien ook eens proberen? :thinking: En ja hoor, uiteindelijk een 1st gen Oranje Monster besteld. En wat een klok zeg! Eruit met die dressers! Hee, een topic van @TagEd …


WTF is een SKX007? Oeh, dies mooi en tijdloos :rolling_eyes: . Ze zijn wel lyrisch hier over dat model he? Even op de ING app kijken. Godver, ik wil hem. Alleen die band he… Oysterband? Even bij Rob kijken. Ja, oysterband!
Even verder koekeloeren op het forum. Topic van @vouwfietser …

Aaaauhvig…Aevig…is dat nou weer, nooit van gehoord. Klinkt sympathiek, dat merk. Best goede reacties op het forum. Balaur…mooi ding, zal er eens over nadenken. Die Huldra trouwens, is ook wel mooi! Oogt een beetje vintage, maar anders…uitverkocht :sweat:. Maar dankzij @Slider_7, @BertjanH en @Zulu zijn zuurverdiende centjes presenteer ik mijn NA’s, en de achterliggende geschiedenis. Lekker kort ook. U houdt van plaatjes, u krijgt plaatjes:


Next up…een Ko bandje een dezer dagen op de deurmat voor beide horloge’s. Misschien toch een SKX009…
en de laatste zal de HFLE2016. Zeg ik nu… :expressionless:
Maar bedankt voor het lezen, bedankt voor jullie enthousiasme op dit forum, en het aanwakkeren van het virus!

26 likes

Goed bezig en mooie foto’s!:thumbsup:

Enne, sorry als ik medeveroorzaker ben van je duikerverslaving en financiële ondergang, als gevolg hiervan!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Erg mooi, geniet ervan!
Mvg. Bertjan

1 like

De enige veroorzaker ben ik zelf, maar jullie helpen me een handje! Boefjes. Verslavingen zijn nooit goed, maar met deze heb ik vrede :smile:

1 like

Gave klokken, en gave foto’s. Heb zelf een 007 en weet gelijk weer, als ik deze foto’s zie, waarom :smile::smile:

2 likes

Leuke aanwinsten, mooie foto’s en die 007 is gewoon een topper.

1 like

http://cards.boomerang.nl/wp-content/uploads/2016/03/44704_geschikt-ongeschikt.jpg

2 likes

Mijn beste,

Een mooi duo aan horlogerie!!
Goed bezig!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi duo aanwinsten :thumbsup:
Die SKX ga ik geen woorden aan vuilmaken, dat is gewoon een tijdloze klassieker onder de duikers, en de Aevig Huldra zal ook wel goed zijn, Chip kennende, leuk ontwerp, mooie duiker met een eigen gezicht.

1 like

Mooi topic, leuke foto 's, leuk verhaal. Leest lekker weg​:wink: :thumbsup:

Sterkte met de volgende fasen… grotere horloge dozen, flipperen…

1 like

Gefeliciteerd, dat zijn 2 solide duikers! Je foto’s zijn trouwens uitstekend :thumbsup:.

1 like

Twee hele mooie aanwinsten :thumbsup:

Grt.

1 like

Leuke aanwinsten, proficiat

1 like

Je bent geslaagd voor het inburgeringsexamen!

2 likes

mooi tpic, fijn verzorgd en mooie foto’s. keep up the good work!

1 like

Haha zo herkenbaar toch zou ik ook nog even kijken naar een turtle van Seiko zoooooo mooi en draagt subliem.

Gr Bram

1 like

Deze vragen spelen ook al een tijdje bij mij.
Enige ervaring met een duiker is alweer een aantal jaren geleden , met een invicta pro diver.
Was destijds geen hele fijne ervaring, maar zit nu wel te denken over een [quote=“Brambo, post:16, topic:76783”]
turtle van Seiko
[/quote]
:thumbsup:
Maar jouw keuzes zijn ook zeker niet mis! Goed stel foto’s ook!

1 like

Dank voor de reacties! De foto’s zijn gemaakt met een degelijke spiegelreflex, maar vooral de fish eye macro lens doet het em. Een sumo heb ik ook over nagedacht, maar ik schat hem iets te groot voor 17cm polsen.

Congrats en mooie foto’s.

1 like

oooh ja herkenbaar voor mij. Mooie foto’s van mooie horloges.
Veel plezier ermee.

1 like