Na al die tijd ook maar lid geworden

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom hier.

Is het niet gewoon je lieve man dan? :slight_smile:

Stowa!

Toch één van de originele Fliegermerken. Fatsoenlijke RAF Fliegers zijn moeilijker te vinden in die prijsklasse, maar RLM Fliegers zijn er veel. Hier vallen geen hommages van te maken omdat het een publieke overheidsspecificatie betreft.

De mijne is grijs:

Ik kan ze aanbevelen. De basisversie heb je nieuw in drie kleuren voor 660 Euro te pakken, gepimpt met een gedecoreerd Peseux/ETA handwindertje voor 810 Ekkies.

Dat kan, ook daar zijn piloten van. :slight_smile: En zeelui.
20435b5d6ef56f7962f6df1015f355bd--tom-of-finland-tom-s

2 likes

Welkom Bart,
Als je niet zo van groot houdt, kan je bij Geckota terecht, hun model pilot is wat kleiner dan gemiddeld, een beetje zoals de “Petit Prince” van IWC

2 likes

Welkom! Je hebt een goede smaak als het aankomt op horloges. Wat betreft muziek liggen we wat minder op één lijn :stuck_out_tongue_winking_eye:. Veel plezier hier!

1 like

:joy:

1 like

@BadBartje58

Zoek je nog een horloge? :grin:

2 likes

:point_up_2:t4:
FastBartje schiet op. 23 uur lid.
@BadBartje58 hurry hurry

1 like

Ik ben idd niet zo van de kleine prinsjes😆

3 likes

Erg fraai horloge. Nooit van gehoord. Vanaf welk bedrag kan je overigens een iwc piloten horloge kopen?

Gereageerd. Nu maar duimen

1 like

Ik denk dat je zo rond de 4K wel iets kan vinden
Een Mark XVIII bv

Die big pilots kosten ietsjes meer.

1 like

Dit is wel echt helemaal mijn horloge. Ik denk dat ik maar even iets langer doorspaar en er eentje koop. Of zal ik rond de 1k blijven qua budget?

Wat een geld voor dit horloge :roll_eyes:

Al eens gekeken naar een Alpina Startimer?
https://www.chrono24.nl/alpina/startimer-pilot-automatic--mod1453.htm

1 like

tja that the big uuh small question :smile: 
 als je hem graag wil, doorsparen
 als je 1K eigenlijk genoeg vindt, dan niet verder kijken naar een hoger segment.
Het is maar wat je er voor kwijt wilt. Genoeg keuze in deze modellen.

Hier heb je ook nog genoeg keuze.
Laco is bv een kwalitatief goed merk, waar je relatief veel horloge krijgt voor weinig geld.

Persoonlijk ben ik bv erg gecharmeerd van de nieuwe Khaki Field van Hamilton, deze heeft wel een pilot look maar is het niet.

A propos RAF / Brits ontwerp in je horloge, als het een field watch mag zijn:

Ikzelf vind het van de zotte om 4000 ball’n uut te gev’n oan 'n Flieger met 'n Sellita SW300 aan boord. Dan is een Smiths voor een Brits ontwerp leuker met zo’n 450 Ekkies, anti-magnetische kooi, ETA Elabore en 100m WR spec.

Maar goed, IWC heeft standing. :slight_smile:

3 likes

Die Smiths is idd erg fraai. Maar oei oei oei zo’n Iwc is inderdaad wel een statement.

Die Hamilton is erg fraai. Love it

Nice. Very Nice indeed. Maar die Iwc zit sinds gisteren serieus mijn balletjes te kietelen. Maar de investering is pittig. Maar ik vrees dat het het toch gaat worden.

Dan lekker voor IWC gaan. :+1: