Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Beste mede horloge liefhebbers,

Zoals deze en gene misschien wel is opgevallen, maak ik in deze hobby momenteel een klein zijstapje richting G-Shocks met digitale tijd aanduiding.
Ik vind het vooralsnog leuke herinneringen aan mijn jeugd en ze zijn niet kapot te krijgen.

image

Echter omdat het onverwoestbare aspect voor mij niet zoveel toegevoegde waarde heeft en een standaard Casiootje een nog betere afspiegeling van mijn twenties is, heb ik gisteren ook een exemplaar gekocht, waarvan ik veronderstelde dat dit mijn vervlogen tijden nog meer zou doen herleven.

image

Dat laatste is overigens inderdaad gebeurd, daarover later iets meer.

Welnu, uiteraard weer blij met de NA, traditiegetrouw met mijn geweldige vriendin lekker een hapje gegeten maar eigenlijk stak tijdens de maaltijd de eerste twijfel de kop al op…

image

Leuk horloge hoor en fijne beleving ook. Althans de maaltijd…

Ehhh, wacht even…
Dat de maaltijd een leukere beleving is dan het horloge, is op zich natuurlijk niet ongezond maar welke is nu eigenlijk ĂĽberhaupt de beleving met die Casio?

image

Nog eens even goed bestuderen;
Hij past goed, check
Hij is retro, check
Hij staat op tijd, check
Hij doet me niets, che…

Ah, daar komt de aap al uit de mouw en doemt het probleem alweer op aan de horizon. Laat ik het maar meteen onder ogen zien, ik vind er gewoon geen klap aan.

image

Realisatie, acceptatie, verwerken, de gebruikelijke processen volgen elkaar nu in snel tempo op.

image

Beslissen ontbrak nog in dat rijtje. Wat te doen, hoe nu verder, op welke wijze een waardig maar snel afscheid in scène te zetten?

image

Landurig uitlenen, verkopen, een ander verblijden, meerdere scenario’s zijn natuurlijk denkbaar en mijn keuze is gevallen op het verblijden.

Om deze gebeurtenis toch een wat hoger doel te geven, heb ik besloten deze, niet van nieuw te onderscheiden, Casio te doneren aan een oprecht geĂŻnteresseerde mede HF-er. Mochten meerdere gegadigden zich melden, kies ik diegene die het meest recent lid van dit fantastische forum is geworden; als welkomst cadeau en om kennis te laten maken met de verbondenheid die hier toch overwegend heerst.

Reacties van geĂŻnteresseerden zijn onderstaand welkom en graag onder vermelding van datum van aanmelding. Op die manier is het voor mij makkelijker te bepalen wie hem gaat ontvangen en gratis is gratis dus dit aanbod is incl. verzenden.

De sluiting is maandag 4 maart om 18.00 uur en moge de laatst toegetredene meteen maar een blij mens worden.

image

Om nog even terug te komen op herleven van mijn vervlogen jeugd, de historie blijkt zich eenvoudigweg weer te herhalen beste mensen, mijn eerste Casiootje was toen ook al niet echt een lange relatie met mij beschoren.

image

Ik ga nu de weg naar een grail maar weer verder bewandelen, wie weet bestaat hij en kruist hij ooit nog eens mijn pad?

image

Onderstaand wat fotootjes van de Casio, in alle rust genomen met een kopje heilzame thee…

74 likes

TL/DR. Wel hulde voor je gifjes

@Richz1986 sla je slag vriend!

7 likes

Interesse
15-11-18

1 like

Ik ben al te lang lid :joy:

1 like

Even nieuw account aanmaken… brb
:sunglasses:

3 likes

Wat hij zegt. :laughing:

2 likes

Mooie theezakjes.

1 like

Interesse:
Lid sinds 28 apr. '13.

Maar ik zal hem dan aan een neefje geven. En die is nog 0 minuten lid :man_astronaut:

:joy:

1 like

Leuk topic, heb zeker interesse :+1:

Lid sinds
11 apr. '18

1 like

Thnx @Drebin :grin::joy:
Zeker interesse
Iconische Casio :grin::muscle:.

Lid vanaf…27-06-2017… :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Leuke gifjes…

2 likes

:point_up: Wat hij zegt. :point_up: Alles in thema ook. :smiley:

Superleuk aanbod! Ik wil al best een tijd precies deze Casio eens proberen, sinds ik erachter ben dat de echte instapcasiootjes plastic kasten hebben waarvan bij mij de lugs stukgaan.

Voel ik me nu een hebberige klootzak? Ja. Ga ik toch gewoon meedoen? Ja! :smiley:

image

2 likes

@ThaPapper, geweldige actie. Op naar de volgende NA :+1:

1 like

Mooi gebaar, mooie gifjes.
Deze Casio laat ik mij echter graag van het brood eten. :kissing_heart:

6 likes

Zo subtiel :joy:

2 likes

Top actie :+1:

1 like

Hulde voor deze actie @ThaPapper tevens mijn complimenten voor het omschrijven van de beleving :joy::+1::smiley:

2 likes

Mooie actie :+1:t2:, HF ftw

1 like

Nog nooit in het bezit geweest van een digitale Casio dus ik wil mij bij deze aanmelden als geĂŻnteresseerde.

Lid sinds: 16-01-2019

Tevens hulde voor het goed geschreven topic, de barmhartige actie en de Fawlty Towers gifjes :+1:

2 likes

Wederom een geweldig initiatief! Hulde :dancing_women::blush:

1 like