Gratis verkrijgbaar; een Casio AE1200WH.

Mooi gebaar. Ik zal me 4 maart 17:59 opnieuw (aan)melden :wink:

6 likes

Ben zeker niet het nieuwste lid hier, maar wel behoorlijk recent (aangemeld op 6-1-2019) en op zoek naar een retro Casio.
Dus onbeschaamd als ik ben meld ik me hier als oprecht geïnteresseerd, mocht ik de gelukkige worden zou dat zich uiten in een kleine vreugde silly walk :slight_smile:

3 likes

Mooi gebaar! Ik had er ook een weggegeven aan een nieuw lid hier @FlyingFox. Idd een super leuk horloge waar je zeker iemand blij mee kunt maken. :ok_hand:t3:

2 likes

Geweldig Christiaan. Die gifjes ook. :joy:. Ik maak van deze inspirerende gelegenheid gebruik om iets wat ik al langer van plan was, te doen: mijn Casio F91 alias Taliban special weg geven. Ik draag dat ding nooit. Hij is denk ik netto een seconde of veertig om de pols geweest. :joy:

Wie het eerst komt. Op is op. Etc. Hoe lang je lid bent maakt mij geen reet uit trouwens. :laughing:

Ik ga zo bier drinken en biljarten met Fat C, dus houd rekening met enige responstijd mijnerzijds. :sunglasses:

10 likes

Nieuwe FIFFER :grin:

2 likes

Deze als Fiffer!

1 like

Nou, @Richz1986
Of had jij dit willen zeggen, @Drebin

3 likes

Leuk initiatief. Dit heeft natuurlijk ook consequenties namelijk. A) Je gaat veel even snel lid worden gasten aantrekken. Bedankt en dan : Die zien we nooit meer terug.
B) Bestaande kwijlende HF casio liefhebbers zien deze wel heel mooie horloge aan hun neus voorbij gaan.
Ik had , zonder afbreuk te willen doen aan deze super leuke en ludiek geschreven topic een andere slag gegeven, zijnde: De gene die raad hoeveel weegt deze casio exact wint hem. Degene die het , het dichts benaderd is de winnaar . Regels : A) Je mag maar één gok doen B) Je mag geen familie of vrienden van mij ( jij dus ) uitnodigen om stiekem dit horloge te gaan wegen en deze informatie aan eender welk HF lid door te spelen. C) elke vorm van omkoping is verboden en word onmiddellijk uitgesloten van deelname.
D) Bij een Ex aequo telt de eerste reactie als winnaar.

1 like

Ach joh, we moeten ons niet te druk maken om een gratis horloge.
En als iemand hem echt wil, koopt hij hem wel (zo duur zijn ze niet :slight_smile: )

1 like

Precies dat, deze had ik nog niet voorbij zien komen en bengt me sowieso op het idee :slight_smile:

2 likes

Ik zou hem wel willen, kan ik zeggen dat ik een echte @anon50762135 heb :heart_eyes:

2 likes

Heb er al 1 haha :grin: top idee @anon50762135!

2 likes

Goeie actie! :+1:

even een nieuw profiel aanmaken :rofl:

4 likes

Ik weet dat ik hem binnen een paar maanden kapot heb dus laat hem aan mij maar voorbijgaan. :upside_down_face:

3 likes

Lacheeee, leuke gifjes, prettig leesvoer, dat alleen is al een bedankje waard, :+1:

2 likes

Mooi verhaal, leuke actie… Ik ben dan nog niet echt kort lid maar ik aarzelde om mee te doen… Ik heb in mijn leven nog nooit wat gewonnen, altijd meegedaan, maar ben er mee gestopt. Mijn psycholoog zegt dat het de ‘law of attraction’ is en liet me voorbeelden zien van mensen die het geluk wel vonden…Will Smith (springt uit vliegtuigen), Tom Cruise ( hangt aan vliegtuigen) , John Travolta ( heeft zijn eigen vliegtuig ) en nog een paar scientificologe winnaars, allemaal trekken zij geluk aan…

Ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik vooral geniet van het geluk van anderen, omdat het mij toch niet gaat vinden. Geluk bestaat niet namelijk. Het is een moment. Zelfs al was ik 12 en melde ik me stomtoevallig aan op 4 maart om 17.59 uur en klikte ik nog stomtoevalliger op dit topic… dan nog zou ik dat horloge niet krijgen.

Ik wens de ontvanger veel geluk en plezier en besef je, geluk is een moment. Ook dat horloge zal als een oude schoen ergens in huis komen te liggen. Soms is iets willen hebben het beste moment.

2 likes

Bedankt voor het meedenken en beiden zijn mogelijkheden maar ik heb er juist bewust voor gekozen om te proberen nieuwe leden te stimuleren.

Ten aanzien van alle reglementen, heb ik er overigens juist voor gekozen om dat niet te doen, daar heb ik al een zakelijk leven voor…:wink:

4 likes

Wat zou jij nu graag winnen? het moet haalbaar zijn he.en horloge gerelateerd

2 likes

Mag ik eens vragen, heb je misschien iets met duikhorloges? :thinking:

1 like

ron-swanson

Jij houdt wel van een feestje zie ik!

@ThaPapper, leuk initiatief! Top van je.

4 likes