NA: Alpina Extreme Diver 300m NL edition

Niet een echte NL edition maar had zomaar zo kunnen zijn :wink:
Nog niet eerder een Alpina horloge gehad maar bepaalde modellen spraken me altijd wel aan.
Eerder dit jaar heb ik een Aplina topic aangemaakt Alpina anyone? dus het werd wel eens tijd.
Via Facebook zag ik dit model te koop komen en na een bod te hebben gedaan ging de verkoper akkoord.
Mijn derde aankoop op FB. Deze moest uit Slovenië komen.
De verkoper had alles netjes verpakt en zelfs de aankoopbon er bij gedaan. Het horloge is net een maandje oud en in nieuwstaat.

De foto’s

27 likes

Van harte!

Erg leuk met die oranje details en vooral heel veel horloge voor het geld. Een onderschatte klok imho.

2 likes

Mooi! Proficiat. Overigens begin ik Alpina steeds meer te waarderen. Leuke modellen met toch een beetje ene eigen gezicht.

1 like

prachtige klok, mooi die opgelegde indices! En het oranje maakt hem lekker speels. Geniet ervan!

1 like

Mooi dat oranje. En was Alpina niet van Frederique Constant en daarmee sowieso eigenlijk nederlands?

1 like

Inderdaad erg fraai, mooie grote kroon ook.
Kleurcombinatie erg mooi.
Wat ik altijd belangrijk vindt, hoe voelt de band.

groetjes Lenno

1 like

Alpina is goed bezig met aansprekende modellen, relatief scherpe prijzen en hele mooie afwerking. Deze is daar ook een mooi voorbeeld van.

1 like

Toffe klok!

1 like

Ik vind deze prachtig gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Van harte, mooi horloge. Heel anders dan de standaard collectie. Veel draag plezier👍

1 like

Ik vind hem ook mooi! Zijn niet veel Alpina-dealers in Nederland, dat is jammer.

1 like

Dank je. De band is van prima kwaliteit en zit goed.

2 likes

Eigenlijk wel maar het is nu Japans (Citizen) :wink:

Heel veel horloge voor je Euro en helaas wat onderbelicht in onze contreien. Terecht dat je er blij mee bent. Veel plezier ermee!

1 like

Die matte plaat icm met de indices en oranje accenten vind ik heel geslaagd! Mooie klok, proficiat!

gr, HJR

2 likes

Ziet er heel goed uit, lekker fris en met een eigen gezicht. Veel draagplezier :thumbsup:

1 like

Gaaf!:ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!! Een magnifieke klok!!
Zeer fraaie bezel.
Ik wens je er vele schone momenten mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Heel mooi :thumbsup:

1 like

Zo rond de €1000?