NA: blancpain vilerette uit 1993

Ik schreef ook al naar Daniel dat het natuurlijk fascinerend was geweest als het horloge écht eigendom zou zijn geweest van Slobodan Milosovic en door hem zou zijn gedragen!

Dat lijkt niet zo te zijn en misschien maar beter ook gezien de genocide en oorlogsmisdaden die plaatsvonden onder zijn regime… :thinking:

Het kan zijn dat hij daar het horloge draagt, maar wat we zeker weten is welke oorlogsmisdaden deze man op zijn geweten heeft. Omdat een goede foto meer zegt dan 1000 woorden dan maar ff een fotootje van de vele moorden die dit heerschap op zijn geweten heeft
AFBEELDING VERWIJDERD DOOR BEHEER
Misschien moeten jij en Jaroentje ff google raadplegen onder genocide Srebrenica. Misschien dat er dan een moreel lichtje gaat branden. Ik zou een horloge gekocht en gedragen door een dergelijk monster niet om mijn pols willen. Maar ik gun hem jullie van harte…

Enne…, nee ik rij geen VW en ja omsmelten lijkt me een prima plan.

1 like

hoezo moet ik dat? :face_with_raised_eyebrow:

Misschien leer je er nog iets van. :sunglasses:

Ik zou dit horloge ook niet willen dragen. Ik begrijp niet dat men twijfelt aan de claim dat het horloge van de man geweest zou zijn. Zijn naam staat duidelijk op het bonnetje van een van de eerdere advertenties.

1 like

Hebben we deze discussie niet al eens eerder gehad?

Ja

Ik niet, maar voer hem graag…

1 like

Ik niet

Hahahaha, teer snaartje geraakt van de piano…?

Ja…, en we leven allemaal op een platte aarde…:joy:

Ik heb zo’n vermoeden dat jij me dit gaat uitleggen…

Gelukkig dan maar dat jij hem wél kent…:wink:

Kom op mannen! Dit is nergens voor nodig! Neem even afstand, erken dat je deze discussie hier niet hoeft te voeren, en schud elkaar de hand.

Het leven is te kort om je hier druk over te maken!

Ja, dat is waar. Deze prutser met een te grote broek wenst een ieder een fijne zondag…!

1 like

Zoek je ook nog wat plaatjes van 'handelingen ’ verricht door de andere partijen ?
Het is niet zo zwart/wit goed/slecht als jij suggereert namelijk.
Doet niets af aan de ‘misdragingen’ van kamp Milosevic trouwens.
Ik zie in horlogeland geregeld horloges voorbij komen van/over goede/foute types : Saddam Hoessein, Voorzitter Mao, Jozef Stalin, Osama Bin Laden, Barak Obama, enzovoorts.
Als je eigenaar bent van een Saddam horloge wil dat toch niets zeggen over sympathie voor de persoon.
Op het forum zie ik als Rotterdammer toch geregeld Baumusters A und B voorbij komen. Seiko is ook leverancier geweest aan het Keizerlijke Leger. Wat denk je van alle Zwitserse merken?
En dan, alle Britse WO2 piloten, allemaal helden. Weet je wat Bomber Command heeft uitgevreten aan woonwijken vol bejaarden en kinderen carpet bomben met fosfor-brandbommen. De stormvuren waren zo hevig dat de vluchtende mensen vanaf honderden meter het vuur ingezogen werden…
Maar nu zijn het helden.
Wat ik bedoel te zeggen, probeer het hele plaatje te zien en blijf objectief…

1 like