NA: blancpain vilerette uit 1993

Al een tijdje ben ik aan het kijken geweest naar het horloge.
Hierin zijn aardig wat topics van mij langsgekomen om advies te vragen.

Uiteindelijk is het toch iets anders geworden.
@paulfrank94 had pas geleden een nieuw horloge gekocht.
Toen ik de afgelopen week wat foto’s zag was ik gelijk verkocht.
Voor hem en de meeste hier is het horloge te klein met zijn 34mm in diameter maar met mijn kleine polsen draag ik eigenlijk alleen maar 34 en 36mm horloges.

De foto’s doen dit horloge geen eer aan want dit is het mooiste horloge wat ik tot nu toe om mijn polsen heb mogen dragen.
Dit horloge uit de klassieke Viletette lijn komt uit 1993. De leeftijd is echter niet terug te zien aan dit prachtige exemplaar.
Alhoewel dit duidelijk een dress horloge is en dus voor speciale gelegenheden bedoelt is, draag ik dit horloge als een dagelijks horloge net als bij mijn andere dress horloges van o.a. zenith.

Het meest opmerkelijke aan dit horloge is de coating op het safierglas waardoor je in elke hoek het horloge haarfijn kan aflezen.
Ook de achterkant is een pareltje voor het oog. Het safierglas hier laat het prachtige uurwerk zien.

Dit handopwindbare horloge heeft het caliber 20 wat mooi te bezichtigen is.

Jelle heeft hier een mooi zwart lizzard bandje bijgemaakt wat prima past bij dit horloge!
Genoeg woorden, nu de foto’s😀.

40 likes

Ingetogen chic! :ok_hand:

2 likes

Is dat 34?

Dan heb je inderdaad serieus kleine polsen.
Mooi ding hoor.

2 likes

Inderdaad. Just the way I like it😍.

Ja, ik heb kippenbotjes qua polsen🙈.
Het betekend dat een 40mm horloge echt hilarisch groot staat bij mij maar ik kan 34mm dus prima dragen haha.

2 likes

Klein maar fijn!

1 like

Woow…de klasse straalt eraf.
Schitterend vormgegeven wijzers trouwens!!!

Als dat inderdaad 34mm is…EN dat is jouw pols op de foto…dan heb je inderdaad ‘bescheiden’ :relieved: polsen!
Edoch voorzien van een zeer sjiek klasse horloge! :sunglasses:

1 like

Zoals mijn vriendin😂

Zoals mijn vriendin😂

Bescheiden polsen is zeer net geformuleerd😂!
Dankjewel voor het compliment verder. Ik kan nog niet geloven dat dit om mijn pols zit!

Zeer bescheiden en decadent tegelijk :wink: een gouden Blanpain :sunglasses: Super !

1 like

Hier nog wat foto’s met de nieuwe band van @paulfrank94

p

4 likes

Zeker! Het prachtjuweel in mijn collectie😍.

Nogmaals, heel gaaf !

1 like

Hahaha zeer decadent en daarmee heerlijk om elke dag naar te kijken!! :smirk:
Draag hem met trots en in goede gezondheid!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Goed hoor!!
Een gezaghebbend horloge voor een langdurige polstijd!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Zeker. Mensen in de trein keken me al raar aan omdat ik aan het staren was naar mijn horloge😂.

2 likes

Deze gaar zeker het nest niet verlaten.
Dankjewel voor de mooie woorden!

1 like

Gefeliciteerd
Mooie aanwinst en deze maat staat je idd prima. Heb je nog wat details over het uurwerkje, ziet er ook mooi uit!

Chique hoor, geniet er van :ok_hand: