NA: Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 (voor de tweede keer)

Hallo allemaal,

Na het fiasco van de tweedehands Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 uit Maastricht dan toch eindelijk vandaag een nieuw exemplaar weten te bemachtigen. Laten we zeggen dat ik mijn lesje heb geleerd.

Met de komst van de nieuw Colt zonder Breitling wings was het nog een aardige zoektocht, maar uiteindelijk bij een AD in Zeist belandt. Het horloge begin deze week gereserveerd en zo juist opgepikt. Ben er echt onwijs blij mee! Wat meteen opviel is dat dit nieuwe exemplaar veel beter opwindt en de schroefkroon draait veel makkelijker uit. De Colt uit Maastricht voelde en klonk bij het opwinden in vergelijking met dit nieuwe exemplaar als een roestige bak oud ijzer. Blij dat ik nu toch voor een nieuw exemplaar ben gegaan met doos en papieren en alles erop en eraan. Nog een paar extra Breitling goodies gekregen waaronder een catalogus, pet en powerbank evenals een officieel taxatierapport. Onder het genot van een kopje koffie en een leuk gesprek over horloges uiteindelijk goed zaken weten te doen. :blush::+1:
Genoeg gekletst nu is het tijd voor de uitgebreide foto reportage:

Bedankt voor het kijken!

MvG Ralph

45 likes

Wat een onwijs gaaf horloge ! Heel veel plezier ermee ! :smile:

1 like

Erg mooi horloge dus veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Erg mooi! Veel plezier ermee :smile:

1 like

Proficiat!!

1 like

Van harte en een mooi einde.

1 like

Gefeliciteerd Ralph! Nu lekker genieten!

1 like

Congrats ! Ik heb het nog al gezegd: een héle mooie klok ! ! !

1 like

Goeie zet, het fijne gevoel van een klokje waar nog niemand aan “gerommeld” heeft. Die blauwe platen van Breitling zijn altijd een lust voor het oog. Deze versie is ook niet te “bling” :wink:

1 like

Hele mooie versie. Veel plezier ermee

1 like

Prachtige Colt!

1 like

Zal wel een lekker gevoel zijn na zo’n valse start! Ben toch heel benieuwd welke juwelier jouw die 1e Colt verkocht heeft. Het horloge ging toch meteen weer online nadat deze weer retour genomen werd? Ze gokken dus dat de volgende koper niet kijkt op een seconde of 20 :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn beste,

Grandioos!!
Wat een formidabele aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi ding man, geniet ervan!

1 like

Fijn dat het allemaal op z’n pootjes terecht is gekomen! Veel draagplezier. :+1:

1 like

Van harte! :smile:

1 like

Genieten maar!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge!

1 like

Hartelijk dank allemaal! :blush::+1:

1 like

Gefeliciteerd ermee, heel mooi horloge!

1 like