NA | Casio 5610 'Metalen Modsetje'

In een opwelling een ‘metalen modsetje’ overgenomen van @Eddio om eens te proberen op mijn GW-M5610-1ER. Vandaag binnen enne, keurig!

De set komt oorspronkelijk bij Ali vandaan en is voor Ali-begirppen ‘high end’, niet alleen qua prijs (deze kost 60 euro nieuw) maar ook de kwaliteit is een dikke prima! Als iemand me had voorgehouden dat dit door Casio zelf gemaakt zou zijn, zou ik het geloven. Alles voelt degelijk aan. Nou ja, Casio komt ook uit China natuurlijk. Of Japan, weet ik veel… uit die hoek in ieder geval. :wink:

Het setje is keurig verpakt:

Netjes alles erbij, twee schroevendraaiertjes en een pintoolje. Verder al wat eerder verwijderde linkjes, welke met pushpins vastzitten dus inkorten is een klusje van niks, en de metalen vervangingsband en -kast.

Heel ingewikkeld is het wisselen allemaal niet, al was het maar omdat @Eddio me het even had uitgelegd:

Het wisselen was dan ook nog geen 5 minuten werk. Eerst even slopen …

… en de metalen spullenboel monteren. Klaar!

Ben ik hier blij mee? Ga ik het zo dragen…

Eerlijk? Nee! Ware het geborsteld geweest, jazeker maar het gladde glanzende is mij een tikje te opvallend. Dat neemt niet weg dat ik het wel ontzettend mooi vind en de kwaliteit, als gezegd, prima. De 5610 is erdoor een ‘klasse apart’ geworden en dus is dit modsetje voor de juiste doelgroep een waanzinnig leuke aanwinst.

Wat ga ik er nu mee doen? Ik ga bovenstaande foto’s later vandaag verplaatsen naar het blauwe gedeelte en hoop er iemand anders wél gelukkig mee te maken. :sunglasses:

Ik had het kunnen weten. Bestaande ontwerpen aanpassen (‘modden’), it’s not my cup of tea! Maar ja, toch proberen hè … :rofl:

17 likes

Pas jij je titel aan naar TK of zal ik het voor je doen? :sweat_smile:

Weg ermee :wave:

2 likes

:rofl: :joy:

Haha, nee ik maak straks even keurig volgens de regels een verkooptopic. Dit NA topic kan van waarde zijn voor eventuele nieuwe eigenaren, vandaar dat ik 'm toch maar even gemaakt heb. Voor de leuk. :sunglasses:

Had jij trouwens niet de goudkleurige uitvoering (gehad) of ben ik in de war met iemand anders?

1 like

:grin: nooit van mijn leven.
Maar goed, je hebt het geprobeerd. Een vol uur :joy::facepunch:t3:

2 likes

Ziet er best aardig uit!

Schuursponsje er over!

1 like

:+1:

Ik denk dat je in de war bent. Trouwens, dat weet ik wel zeker.

1 like

Hoppa, terug naar zoals 't heurt… :wink:

Story of my life! :sunglasses:

Nabrander: Het was @Dreski zie ik zojuist. Die heeft ook de goudkleurige uitvoering.

3 likes


:wink:

1 like

Ja dat glanzende deel was mij iets teveel Battlestar Galactica. Als dit deel net zo geborsteld was als de bracelet dan was hij perfect. Maar ik durf er niet an.

1 like

zo veel mooier dan met die gare chinese mod setjes je gshock vernaggelen.

1 like

Ik vind het nog steeds super. Hou wel van bling…
Blij met de mijne in ieder geval.

4 likes

Tssk.

4 likes

Laat dat setje dan beadblasten…

1 like

en waar doe je dat?

@Arie_Kabaalstra

Kanarie dat?

1 like

Ik krijg ook 2 setjes binnen, ik dacht aan monsterwatches. :+1:

Ik heb voor de goudkleurige gekozen, de eerste gshock die ik vaker met een doekje poets😬

Gr. Marc

1 like

Nee. Borstelen zou evt. een optie zijn, maar ik ben er al op uitgekeken. De G-Shock vind op z’n mooist zoals 'ie verkocht wordt. Geen geklooi meer. Waren leuke 5 minuten, dat wel … :wink:

1 like

Die bead blasted look is niet mijn ding. En zelf borstelen krijg je nooit zo mooi matchend als de bracelet.

1 like