Na casio oceanus

En heeft iemand ervaring met het niet receiven van de tijd manueel? Is het weersgevoelig?

Ik vind hem :+1: ,gefeliciteerd.

Ik denk wel dat het van invloed is ja. Maar mooie aanwinst, het is dat de maat te groot is voor mij want verder een prima horloge en altijd makkelijk om te hebben.

Deze draagt toch klein vind ik? Beetj zelfde als men sarb035…

Mooie aanwinst ! Bewijs dat ook Casio pracht horloges kan maken :heart_eyes:

Het is toch een solar? Dat de ontvangst niet lukt heeft er mogelijk mee te maken dat de batterij nog niet voldoende opgeladen is voor synchronisatie.

Ze lijken echter voor geen meter op elkaar, dus alleen een @mafkees zou zich wagen aan een vergelijkende review.

2 likes

Maar ik heb al prijs! Een miniscuul krasje op de band… is dit titanium dan zo krasgevoelig?

Ik zou dat eigenlijk eens over moeten doen. De foto’s zijn veel te donker en totaal sfeerloos. Maar ik wilde het die dag gedaan krijgen :joy:

1 like

Titanium is een stuk zachter dan staal maar ik dacht dat er wel een coating op zat.

Gefeliciteerd met je aanwinst! Veel draagplezier!

Stuk :joy:

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee. Een laptop in de buurt wil de ontvangst wel eens in de war sturen.

Ja en nee: krasje verdwijnt weer…

Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.

2 likes

Prachtig horloge :ok_hand: . Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1::grinning:

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwste aanwinst!!
Ziet er stralend uit!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf horloge :ok_hand: telkens als ik dit model hier voorbij zie komen word ik er een beetje hebberig van :grin:

Veel plezier met deze fraaie aanwinst.

Niet ieders smaak, dat kan ik waarderen! Super kwaliteit, ziet er goed uit.

Het verdwijnt weer vanzelf?

De meeste multiband6 Casios die ik hier heb ontvangen het radiosignaal voor het gelijkzetten van het horloge tussen 2 en 5 uur 's nachts. Gewoon in de vensterbank leggen richting het zuid-westen en het komt wel goed.

Ik moet er zelf ook ooit nog eens achteraan om een keer een titanium horloge te hebben voor nettere zaken dan de standaard G-Shocks.

Deze iw wel erg lekker… ook blijf ik kijken naar die afwerking van zowel de case als de band die subtiele polijsting heeft en net wat meer diepte aanbrengt