NA: Citizen Signature Collection Grand Classic

Dat weet ik niet, maar ik weet dat @Piede die andere had :sweat_smile:

3 likes

Zou kennen ja…spijt en teruggekocht :wink:

1 like

Correctamundo…wasn’t me. :blush:

2 likes

Jij wilde een échte GS. :joy:

2 likes

Uh yep…kon alleen geen keuze maken…:joy:

Is die Signature niet meer een SARB en de Chronomaster een GS?

3 likes

Meer richting SARX…

Dat wel :facepunch:t2::crazy_face:

4 likes

Neen.

Als er iets dazzling is, is het wel de kast en wijzerplaat van een Grand Seiko. Dus die Chronomaster haalt het ook niet. Wel jammer. Volgens mij heeft Citizen geld zat om zo’n topmodel neer te zetten. Maar ze zullen er ongetwijfeld goed over hebben nagedacht. Wellicht toch niet het merk/publiek er voor.

Doen ze het wel dan wordt het zo’n Kia Stinger. Leuk voor dat handjevol liefhebbers en als marketingstunt maar totaal geen verkoopknaller. :wink: Voor een ton kopen mensen die per se iets Aziatisch willen, toch liever een Lexus SC of hoe die dingen ook heten. :upside_down_face:

4 likes

Hear Hear :kissing_heart:

3 likes

Kan iemand dit vergelijken die ze allebei heeft gehad…ik weet niet of @Bidle al eens een GS heeft gehad of kunnen vergelijken met zijn Chronomaster… Ikzelf zou voor de Citizen gaan en dat is alleen maar omdat ik de verhoudingen van de tekst bij de chronomaster beter vind i.p.v de GS (ik ben raar ik weet het :crazy_face: )

3 likes

Nice geniet ervan

1 like

Geen gehad, maar verkoop ook eigenlijk niks.
Heb ze een paar keer naast elkaar gehad. Ik vind ze beide even netjes afgewerkt. Beide hebben redelijke gecompliceerde afwerkingen; een randje etc.
Kortom ze doen niks voor elkaar onder. Als je dan de quartz uurwerken bekijkt, dan is voor mij de Citizen toch de winnaar.
Daarnaast vind ik hem ook fijner dragen door het gewicht.

Kortom, gewoon degene kopen die je het mooist vind.

3 likes

It wasn’t me…:sunglasses:

2 likes

Dank :+1::grinning:…Heb ze zelf nog nooit in handen gehad dus kan er niks van zeggen…

1 like

Zomaar een plaatje van de Citizen Signature Perpetual Diver… :sunglasses:

4 likes

De Grand Classic draag ik nog regelmatig :blush::+1:

1 like

Volgens mij moet je je nog een beetje inlezen :wink: Hieronder vast een leuk linkje voor je. Ik denk namelijk dat bovenstaande beetje kort door de bocht is. Moet wel zeggen dat ik zo’n Citizen nog nooit zelf heb vast mogen houden en dus “inschat” op basis van wat anderen vinden.

2 likes

Ik heb deze beaty sinds een weekje of twee, ben er zeer content mee.

3 likes

Prachtige bruut :ok_hand:t2::star_struck:

1 like

Thanks

1 like