(NA) Een droom die uitkomt: de Omega Seamaster 300 M

Mooie aanwinst en goede keuze voor je eerste horloge in een hoger segment. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe klok ,draagt heel fijn op de stalen band.
Heb hem al 13jaar en vind het nog steeds fijn als ik hem om heb.

2 likes

Dankjewel! Is de meest comfortabele stalenband die ik heb mogen dragen. Die van jou is nog erg mooi zeg! Hopelijk geniet je er nog lang van :sunglasses:

1 like

Ik voel het hier! Echt mooi als een horloge dat met je kan doen. Ik ben gepast jaloers!

1 like

Helemaal geweldig, vanavond met je Seamaster om naar Spectre kijkenšŸ˜€! Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

1 like

Is een klassieker gefeliciteerd!

1 like

Haha, ik had meteen Golden Eye erop gezet. We zijn Xenia Onatopp nog niet vergeten :heart_eyes:

2 likes

Dankjewel! Vanavond gaat ie mee naar Star Wars VIII - The Last Jedi :joy:. Kijken we morgen wel Spectre.

2 likes

Damn, die vergeet je niet :joy:.

1 like

Kijk, daā€™s lekker de feestdagen in!
Mooie klassieker, geniet ervan.

1 like

Onatopp?

1 like

Ziet er nog scherp uit voor zā€™n leeftijd dan. Chapeau!

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd! Ik sluit me verder aan bij de stalenbandenbrigade.

Brrrā€¦ Dat vind ik zulke kinderachtige films hĆØā€¦ Heb je niet nog ergens een Flik-Flak of knalrode G-shock liggen die om kan? :wink:

3 likes

Ik hou van dit soort topics! Leuk om te lezen. Ik had een tijd terug de keus tussen dit horloge en de Speedmaster reduced. Ik had voor de reduced gekozen echter blijft de bond 300 altijd door mijn hoofd spoken. Ik weet zeker dat die ooit nog gaat komen. Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst en geniet ervan!

3 likes

Oh oh, pas op hĆØ. Er lopen hier mega Star Wars nerds rond (@Logie).

No worries Walter, ik sta achter jou. Live long and prosper :vulcan:

3 likes

Practicum verhaal! Geniet van je aanwinst!!!

1 like
5 likes

Snap ik. De reduced is een getemde Speedmaster. Die Seamaster is een stoere adrenaline knaller :wink:

1 like

Dankjewel! De Speedy Reduced heb ik ook een tijdje over nagedacht. Die komt er misschien ooit nog wel een keer. Voorlopig van deze Omega genieten :sunglasses:

2 likes

Dit valt me me zo tegen van jeā€¦

5 likes