Deze had ik al een hele tijd op het oog, maar is niet makkelijk te vinden.
Eindelijk een gevonden en toen kwam @whisky met een (1st gen) Blumo te koop op het forum. Ook prachtig, dus gauw gereageerd.
Maar de twijfel sloeg toe, zwart of blauw. Maar gauw een keus gemaakt voor zwart
Ik vind de nieuwe wijzerplaat van de sumo (en vele andere Prospex’s), die velen van jullie verguizen, niet lelijk ofzo. Maar toch geef ik toe, heeft de originele wat meer uitstraling op de een of andere manier.
Dus blij dat deze toch nog in de verzameling is gekomen. Het word waarschijnlijk wel een beetje een daily beater voor mij.
En btw, ik ben jullie mijn excuses verschuldigd. Ik zei in een draadje over je ‘eerste aanwinst van 2017’, dat ik toch zeker weten een Hamilton ging halen Wat is jouw eerste aankoop in 2017?. Nou, niet dus, sorry
Heel mooi triootje heb je daar. Heb zelf de Blumo (003) en sinds eergisteren ook de Shogun (029). Ben er errug blij mee . Geniet van je nieuwe aanwinst.
Heeft toch verreweg wel de mooiste wijzers in mijn ogen. Aan die andere wijzers kan ik toch niet helemaal wennen ofzo! De middenstreep op uuranduiding bij Sumo bv. en de mega grote pijlvorm van de Shogun. I donk kow…
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens
Ik vind het nog steeds mijn mooiste Seiko. Ongeacht de nieuwe stujl van de wijzerplaat, waar ik eigenlijk nog nooit problemen mee heb gehad