NA: ik lust echt geen champagne maar deze is verdomd lekker!!!

Gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Wat een prachtige Grand Seiko…en een Spring Drive no less! Van harte met deze geweldige NA :+1:

1 like

Schitterend !!!

Allemachtig! Wat mooi!! Maakt het rijtje wel compleet :grinning:
Van harte gefeliciteerd met deze aanschaf!

1 like

Het rijtje is van de afgelopen 4 maanden :face_with_hand_over_mouth:. Over de rest heb ik het maar niet :flushed:. Het ligt niet aan mij maar aan HF :smile:

1 like

Pracht aanwinst :star_struck: ben bang dat de foto’s de wijzerplaat weinig eer aan doen :grin:
Mooie techniek icm een pracht afwerking.
Top horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Wijzerplaat is voor mij lastig goed te vangen op een foto, is inderdaad in het echt een stuk mooier!

Damn, deze is mooi!

1 like

Super mooi

1 like

Man man, een beauty! Klasse!

1 like

Schitterende afwerking, veel draagplezier!

1 like

Wat een stunner :ok_hand:t2:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Van harte! Enjoy!

1 like

Wat een prachtig horloge. Veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken.

1 like

Ja, heel erg mooi! Geniet ervan!

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier :ok_hand:t3:

1 like

Wat een beauty SAT. En ik was al jaloers op die Alpinist met die mooie Jubilee! En hoe moet jij in vredesnaam 's morgens kiezen welke je omdoet met zoveel prachthorloges :grin:.

Heel veel plezier ermee!

1 like

:thinking::joy::joy:. Ja hebt gelijk. Maar deze is zo lekker dat ik het gewoon niet kon weerstaan. Ik blijf er naar kijken, alsof de secondewijzer echt zweeft in de ruimte :heart_eyes::heart_eyes:. Daarnaast zal ik er toch echt 1 a 2 wegdoen, het is inderdaad zot om horloges te houden die weinig draagtijd krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is een heel mooi horloge. En een mooie maat. Ik heb ook de champagne wijzerplaat, en het is gewoon niet op een foto te vangen hoe dynamisch die is. Gefeliciteerd, en je zult nog verbaasd zijn over hoe nauwkeurig hij loopt. En de nauwkeurigheid wordt niet minder als je reserve afneemt, dat regelt hij allemaal keurig.

1 like