NA Maen Manhattan 37

Begin 2023 zag ik op dit forum de Maen Manhattan 37 voorbij komen. Ik wist gelijk, dit horloge wil ik hebben. Ik had echter net de maand ervoor een Longines Hydroconquest gekocht en aangezien mij de regel van maximaal 1 horloge per jaar is opgelegd moest ik geduld hebben. Eind december ben ik 40 geworden en heb toen van mijn vrouw dit horloge kado gekregen.

Bij de bestelling kon ik voor de optie kiezen om het uurwerk te upgraden naar een Sellita SW200-1 top grade voor €437 in plaats van de standaard Ronda R-150 Automatic movement. Daarbij kreeg je beter uurwerk en een glazen achterkant waarbij je het uurwerk ziet zitten. De meningen hier zijn verdeeld of dat de moeite waard is, maar ik heb het toch gedaan simpelweg omdat ik het tof vind om het mechanisme te kunnen zien.

Gisteren was het dan eindelijk zover, na 3,5 maand wachten kwam die eindelijk binnen. Ik ben onder de indruk van de afwerken en hoe de wijzerplaat speelt met het licht.

Ter afsluiting nog wat foto’s

66 likes

Erg mooi. Overduidelijk geïnspireerd door bepaalde iconische modellen, maar verschillend genoeg om interessant te blijven. Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van! :blush: :+1:

1 like

lekkâh hoâh !

1 like

Geniet van deze aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd. Zeker een fraai horloge.

1 like

inderdaad, het is een prachtig exemplaar :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooi ding. Proficiat!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Leuk ding om te zien. Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst, draag deze in goede gezondheid!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ziet er glorieus uit!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel mooi horloge. Proficiat. Veel draagplezier.

1 like

Heel mooi!
Proficiat van zijn neefje

Respect! :pray::smile:

5 likes

Mooi , gefelicicteerd

1 like

Heel mooi!

1 like

Hele mooie Maen, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Cool design en toffe wijzerplaat :ok_hand:
Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst.

1 like

Wat mij betreft zeer zeker.

Leuk horloge!
Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Blijft mooi deze Maen. Geniet ervan

1 like