Ik ook van jou
Zal niet gebeuren, althans: door mij.
Het embleem Rolex vind ik te pats (correct: patserig/opzichtig) en een Tudor hoeft van mij niet meer. Die viel me qua prijs/kwaliteit verhouding enorm tegen.
Ik ook van jou
Zal niet gebeuren, althans: door mij.
Het embleem Rolex vind ik te pats (correct: patserig/opzichtig) en een Tudor hoeft van mij niet meer. Die viel me qua prijs/kwaliteit verhouding enorm tegen.
Echt? Na een Pelagos? Dat vond ik toch persoonlijk het bang for buck horloge (de ETA versie dan)
Jep. Ik had ook de ETA. Erg mooi ding hoor: echt waar, maar niet dik 3k mooi afgewerkt.
Mijn SARX015 bijvoorbeeld doet dat beter.
Chinezen zijn geen Japanners als het gaat om kwaliteit en precisie.
Dat zit de Japanners net als de Zwitsers in het bloed. Het verschil is dat Japanners aan het kopiëren sloegen met als doel het origineel te verbeteren, Chinezen kopiëren slechts.
I know
Serious!?
Yess. Ook mijn ervaring. Lees mijn Review maar. Daar heb ik beschreven waarom, ook ik, van mening ben dat het in hun bloed zit
Wij van WC-Eend adviseren…
Maar ik snap de strekking wel en daar ben ik het ook mee eens. Heeft alleen niks met bloed/genetica te maken (o.a. bioloog he…), maar cultuur (faculteitje sociale wetenschappen)
Helemaal waar, had ik duidelijker moeten stellen.
Waarom doe je hem nou weg? Ga je de echte kopen?
New arrival, even de markt peilen en hup verkopen die handel !
Ik mis alleen nog dat er geen Mekur Only topic gemaakt is
Of show je mekur met je huisdier op je werk…
Een echte staat hier ook alweer te koop.
De ogenschijnlijke, suggestieve ondertoon van je opmerking kan ik weinig waarderen.
Laat ik het er op houden dat mijn insinuatie op slechts mijn aanname gebaseerd is bij gebrek aan mimiek en non-verbale communicatie.
O ja, ik werk slechts uit tijdverdrijf en bezigheidstherapie dus het zal met geld te maken hebben.
De echte heb ik reeds in bezit gehad. Ik heb genoeg horloges en vrees dat ik de Meekur slechts weinig draagtijd zal gunnen.
Neen hoor, jouw aanname is correct. Geen nieuw fenomeen, incoming, new arrival, een review en als de interesse is gewekt, verkopen die handel.
Flipperen heet dat
Nu doe je het weer, foei.
(Flex drops the mic)
Apart design: vrolijk, anders en leuk!
Nee joh, ik was aan het miere… muggeziften.
We kijken dezelfde kant op.