NA: Omega Globemaster

Vond zelf altijd de licht blauwe Molequin band te gek staan

5 likes

Poah wat mooi. Stuk voor stuk mooie banden ook. :ok_hand:

1 like

Hahaha, dit is een heel enthousiaste reactie. Top, dat geeft inspiratie.

1 like

Haha wat kan ik zeggen, ben wel van de banden wissel :smile:

Net deze band besteld!

Werd me getipt dat deze vrijwel gelijk zijn aan de OEM omega banden. Maar dan voor ongeveer de helft (de OEM kost 400). Hoewel ik 220 Euro voor een leren bandje nog steeds niet heel goedkoop vind…

Nu nog op zoek naar een Omega gesp en dan zijn we klaar.

Voor wie interesse heeft om in de toekomst zijn GM te pimpen met een leren band. Dat wordt dus ongeveer dit: Hirsch Magic Buckle?

Weet je zo van welk merk die lichtblauwe band is?

Die lichtblauwe ziet er uit al een @Ko-Banden (als dit ook echt zo zou blijken te zijn, is er dan iets mis met me?).

Ziet er goed uit in ieder geval.

Zeer mooie bandjes :ok_hand:

3 likes

Dank je wel!!

1 like

Schitterend.
Gefeliciteerd met je NA.
Geniet ervan.

1 like

Ben toch een beetje verliefd…er zijn mooie horloges, en dan is deze er…

18 likes

Schitterend
Maar geen fijnafstelling op de gesp en daar word ik gek van

1 like

Gelukkig kunnen er honderd bandjes op en staat bijna alles goed.

Ze zeggen dat de speedmaster een bandenslet is, maar deze is ook een winnaar. :+1:

2 likes

Nogmaals bedankt voor deze post. Ik heb intussen een stuk of 10 banden speciaal voor de GM aangeschaft… :sweat_smile:

1 like

Haha graag gedaan :grin:

De GM is echt een bandenverslinder, ook omdat ik persoonlijk de (overigens prachtige) stalen band nooit lekker vond zitten. Uiteindelijk zat ie het meest op een suede band (van Nomos), qua comfort perfect. Ik ga nog wel eens een witte proberen want die is ook geweldig!

4 likes

Van @Rolopalooza naar mij en vervolgens naar jou, waar hij inmiddels twee en een half jaar is. Tof dat je er nog steeds zó van geniet! :blush: :+1:

1 like

Ah, dit is precies de inspiratie waar ik naar op zoek was. Denk wel dat de witte nog meer banden kan hebben, maar de blauwe plaat is zo veel mooier!!!