[NA] Omega Speedmaster hesalite

Vandaag een deal gehad met moltenscience.
Na eerder een Speedmaster hesalite te hebben gehad. eerst een vintage en later een nieuwe, is dit dus mijn 3e Speedmaster hesalite.
Zegt misschien iets over mijn gevoel bij dit horloge.

In bezit gekomen door een ruil dus ik weet niet of deze verkocht gaat worden maar ik geeft het horloge zeker een kans. In nieuwstaat en uiteraard als full-set.
Ik heb er een beauty voor weg gedaan en was eerst niet in voor een ruil maar uiteindelijk is het toch een deal geworden en ik wens Mauro veel plezier toe met ā€œmijnā€ horloge.

Meteen de metalen band eraf gehaald en er een custom made band van Two Stitch Straps opgezet in chocoladebruin met blauwe stiksels.

En mijn nieuwe aanwinst gevierd met Dunkin donuts. Heeeeerlijke combi!

37 likes

Top horloge ,zelf ook gehad nw aangeschaft in januari 2018 en na 6maanden weer verkocht , spijt? Nee niet echt maar toch blijft het ā€œknagenā€ In de verteā€¦:wink:. Maar bij mij alleen op staal, had een leer bandje erbij en er een uur opgehad, niets voor mij dat leer. De uitstraling van het horloge op leer was helemaal weg imo natuurlijk. Op staal voor mij absoluut een van de toppers. Gaat ooit nog een keer terugkomen. Succes met deze icoon.:ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

2 likes

Heel mooi!

2 likes

Wat een kanjer .GEFELICITEERD!

2 likes

Prachtding en mis hem stiekem al een beetje :stuck_out_tongue: , maar een zeer mooi horloge voor terug gekregen!
Veel draagplezier en tot de volgende keer :slight_smile:

2 likes

Absoluut mooi! Ik draag mijn Speedmaster ook het liefste op staal, maar mooi leder is zeker niet verkeerd.

1 like

Heerlijk die donuts, :grin:horloge ook hoor :+1:

Mooi:+1:

1 like

Gefeliciteerd, ik heb de mijne nieuw afgelopen woensdag ontvangen!
@moltenscience had mij ook al gecontact naar aanleiding van mijn gezocht topic :slight_smile: qua vraagprijs kwamen we er toen niet uit, maar aardige gast !

Veel plezier van deze beauty, bij mij gaat hij nooit meer weg hoop dat dit ook geld bij jou 3 maal is immers scheepsrecht :blush:

1 like

Veel plezier (zo te zien heb je dat al) met je nieuwe Speedmaster, staat mooi op chocolade!

1 like

Van harte gefeliciteerd! Niet meer weg doen deze! :sunglasses::+1:

1 like

Erg gaaf, zeker ook vanwege de ā€œgeschiedenisā€ achter de Hesalite

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:
:+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

1 like