NA: Omega Speedmaster (Moonwatch) professional (hesalite)

Mooi verhaal en mooi horloge, die combinatie maakt dit specifieke horloge ineens onbetaalbaar.

Gefeliciteerd en geniet er van!!

Prachtige aanwinst, de echte. Ook alles wat er bij zit is geweldig, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst! Succes met je nieuwe baan!

Ja.

Aan de andere kan kun je er met een doekje, wat tandpasta en tien minuten geduld weer wat aan doen. Ieder voordeel heb se nadeel.

Mooi verhaal en hele mooie speciale aanwinst; Geniet er van! :+1:

Indrukwekkend verhaal. :pray:t2: Mooi verwoord.
Heel veel plezier met de NA!

Is tandpasta niet erg agressief? Ik heb polijstmiddel voor acrylaat (plexiglas dus) dat ook in de interieurbouw gebruikt wordt, en dat gebruik ik al jaren naar tevredenheid. Dat spul voelt veel fijner aan dan tandpasta.

Ik heb tandpasta wel gebruikt om mijn Montblanc pen weer krasvrij te krijgen, maar dat is een veel hardere kunststof.

Complimenten met je levensfilosofie en je horlogekeuze.

1 like

Mooi verhaal bij een mooi horloge. Geniet ervan!

Dat moet dan wel een weinig natuurlijke trui zijn lijkt me. Of iets met een randje.

Koop Polywatch. Is veilig.

Gefeliciteerd ermee! Mooie redenen om voor dit horloge te gaan. Veel plezier met de moonwatch.

Been there, done that :disappointed_relieved: Ik dacht dat het wel zou lukken. Uiteindelijk schroefje ook laten vervangen. Die was zo goed als helemaal glad geworden.

3 likes

De betekenis van dit horloge voor jou is - naar mijn opvatting - het mooiste van allemaal. Zelf heb ik nooit iets met ruimtevaart, racen etc. gehad, dus mijn horloge is het niet per se.
Toch ben ik ongelooflijk blij voor je en hoop dat deze je voor altijd zal begeleiden bij alle gedurfde beslissingen en al dan niet intense perioden.
Blijf het mooi vinden als horloges voor het leven gekocht worden zonder uitzicht op vervroegde vrijlating.

1 like

Schroefje even kort met een soldeerbout of gasbrandertje verwarmen maakt de loctite zacht en komt met gemak los.

Ja die kende ik al, er is al genoeg over geschreven in een ander topic, mij lukte dat allemaal niet, en een gasbrander vond ik per definitie geen goed idee met een horloge in het hogere segment.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben best handig en niet vies om dingen zelf te doen maar dit lukte me botweg niet, met eerlijk verhaal naar van Willigen in Rdam gegaan en daar is hij kostenloos op maat gemaakt (kreeg er nota bene hele fijne koffie)

2 likes

Als je kijkt hoe laat het is op je speedy, Dan denk je aan je dierbare en alles wat je dierbaar is. Daarom is het ook een persoonlijk sieraad.

Goed gedaan!

1 like

Gewoon een normale haarfohn doet wonderen. Ik draaide ze vrij gemakkelijk los, in elk geval

Been there tried that, did not work.
Mijn speedy is erg recent ( nog geen 6 maanden oud) geen idee of dat ook jouw ervaring is?
Wellicht dat er tegenwoordig een sterkere locktight wordt gebruikt, misschien heb jij wel de juiste schroevendraaier?

Echter, even losschroeven doe je niet met deze band.

12 likes

Vereerd weer met deze prachtige @Jurk illustratie.
Mijn tweede nota bene, mijn week kan niet meer stuk!

2 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooi verhaal ook, nooit meer wegdoen, is een prachtig horloge.:smile:

Mooi horloge én een mooi verhaal. Ik herken er wel wat in. Mijn horloges heb ik ook vrijwel allemaal verworven tijdens levensgebeurtenissen.

Geniet van dit iconisch horloge!