Nog niet zo heel lang geleden stelde ik mij voor als nieuw HF lid. Vrijwel direct daarna begon de zoektocht naar mijn eerste Zwitserse automaat.
Na flink wat onderzoek en uitproberen heb ik 'em eindelijk gevonden: een Speedmaster Reduced.
Gisteren in ontvangst mogen nemen en meteen een zwarte buffellederen Hirsch band gemonteerd. Dit past iets beter bij mijn stijl dan staal.
Mooi horloge! Begrijp de aantrekkingskracht van de Speedy maar al te goed, heb ook - met eveneens een 17cm pols - voor de keuze gestaan. Heb zelf echter voor de Professional gekozen omdat ik de wijzerplaat en kast evenwichtiger vind ogen. Enjoy!
Prachtig, het staat erg mooi met die leren band. Succes met het vinden van een Seamaster. Zelf heb ik ook een Speedmaster van 39 mm (Date Silver) en een Seamaster, dit is een fijne combinatie om af te wisselen. Veel plezier er mee gewenst!
Proficiat met deze talentvolle verworvenheid!!
Staat goed met die lederen band!! Chique met sportieve allure!!
Ik wens je er dan ook een gelukzalige tijd mee.
Pracht van een horloge! Ik heb die van mij vorig jaar weg gedaan omdat ik hem te saai vond, ik heb blijkbaar een zwak voor leuke kleurtjes. Ik heb nu dezelfde maar dan met een witte wijzerplaat, een blauwe wijzerplaat, en een panda plaat