NA: Orologio Strumento Macchinista - Scuba Star

Mooi en zomers horloge, top.
En iets met 12 hoeken :grin: en dat zelfs zonder google.:nerd_face:

1 like

Leuk horloge zeg :+1:t4:

1 like

Hmm… apart design… Heeft iets weg van Seiko in mijn beleving. Wel origineel …
Minder origineel en meteen wat mij er van tegen staat : Thais… :thinking: de naam doet Italiaans vermoeden… erg veel weg van Strumento Marino… :grimacing:

1 like

Flinke jongen. Mooi om te zien. :ok_hand: Je hebt het prototype ontvangen (?).

1 like

wat een gaaf ding,veel plezier ermee

1 like

Seiko? Door de vorm van de kast, misschien? :slight_smile:

Tja, beestje moet een naampje hebben. Als je kijkt naar de oudere modellen, snap je wellicht waarom er voor een ‘Italiaanse’ naam is gekozen: https://www.instagram.com/erstklassigwerke/

Yep. Als het goed is volgt er komend jaar een Kickstarter campagne waarin het/de uiteindelijke model(len) verkocht worden.

Hij maakt vaker horloges in kleine oplage. Zo ook de Äquator Altura die ik noemde. Ook een prachtding. Doet een beetje denken aan Squale.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een kleurrijk horloge!!
Het enthousiasme straalt ervan af!!
Ik wens je er een levendige tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank voor alle reacties.

Inderdaad. Beetje jaren '70 qua vormgeving en kleuren.

1 like

Supertof horloge, is er al meer bekend over de Kickstarter campagne @Sander84 ? Of ben ik te laat?

1 like

Te vroeg! Zal eerdaags even een post maken.

1 like

Ik vind hem qua design wel mooi, maar ik zou het helemaal fraai vinden als ze b.v. ook een 40 of 41mm zouden ontwerpen.

1 like

Reken daar maar niet al te hard op. De meeste horloges die hij maakt zijn 44, 45 of zelfs 46mm.

1 like

Jammer dat je foto over de Swinging Sixties gaat, baby! Yeah! Sorry. Mosterd heel erg lang na de maaltijd, maar ik kon het niet laten.

Maar waarom doet dit me denken aan dat draadje van die Italianen hier die moer-achtige horlogekasten maken?

Totaal wat anders, maar toch.

1 like

Zal de naam zijn, vermoedelijk?

Mooie horloges zijn dat overigens.

1 like

Last update of SCUBA STAR before lunch time on this week so new dial “the blue lagoon” with BGW9 Lume this edition make only 50 pcs.
With black face dial preference on Swiss C3 Lume this edition running for first batch only 88 pcs.
At production the making of case more robustly with hardened-steel process to less scratch-proof watch facade.

  1. Enlarge number at inner bezel and flipping number all the same direction
  2. Enlarge hour index at dial
  3. no white circle outline on dial
  4. Hands color with Matt effect

Interesse? Even contact opnemen met Nirut: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010925715546

1 like

Prachtige duikers !

1 like

1 like

Thanks. Supertof ontwerp, ik hou daar wel van, die vintage styling. Maar met 45mm wel te groot voor mij ben ik bang. @Sander84 Mocht jij er eentje kopen, dan wil ik m wel eens in t echie zien.

Edit. Je hebt m al, lees ik.

1 like

Jep:

Inclusief de nodige krassen. :stuck_out_tongue:

Ben niet heel vaak ik het Westen, moet ik zeggen…

1 like