NA: Seiko gewonnen op HF

Beste HF’ers,

Onderstaand horloge heb ik gewonnen d.m.v. het geven van een like in het topic: “omg NA RACING STRAP GECKO INSTA WORTHY” van @BRODIE. (Topic is inmiddels door de moderatoren verwijderd ivm, naar ik heb begrepen, rellerig / ongepast en provocerend :zipper_mouth_face:).

Lucky me!!

Enfin: door middel van een satéprikker en nog wat andere ingewikkelde handelingen ben ik door @Brodie uitgeloot tot winnaar van deze coole Seiko. Voor meer uitleg over deze manier van loten verwijs ik u graag naar de tekening van @Jurk in het topic “HF Café… daar is altijd wat mee”:

Ik vind het supertof van @Brodie dat hij deze Seiko naar mij heeft opgestuurd. Het gaat een om horloge dat nogal afwijkt van de rest van mijn collectie (kloeke duikers en toolwatches)… Buiten mijn comfortzone, zeg maar. Juist dat aspect maakt het erg leuk.

Ik weet nagenoeg niks van deze Seiko. Het is een cool klokje; met z’n in goede staat verkerende kleine kast, mooie blauwe plaat, bijpassend blauw leren bandje en gebold glas.

Na een paar keer op z’n Seiko’s schudden, loopt dit horloge als een zonnetje. Hoe de gangreserve en accuratesse van deze Seiko is, zal de toekomst mij leren.

lume zichtbaar met een UV lampje

Wat ik van dit horloge weet, heb ik 1 op 1 over genomen van een CH24 advertentie (het enig dat ik kon vinden over deze Seiko).

Kaliber/uurwerk: 7006 A
Aantal jewels: 19
Diameter: 35.8 mm
Hoogte:11,5 mm
Wijzerplaat: Blauw

Mocht er hier iemand zijn die iets meer weer over dit horloge, dan hoor ik het graag. Dingen als type, leeftijd (ik vermoed dat dit horloge vintage is, maar ik heb werkelijk geen idee).
Ook als iemand weet hoe ik gemakkelijk de dag aanduiding kan verzetten, dan heur ik 't graag :sweat_smile:.

@Jurk, bedankt voor de avatar.
@brodie, bedankt voor dit prachtige horloge!! Ik draag deze met veel plezier :+1:.

Fijne avond & bedankt voor t lezen!

54 likes

Tof ding! Leuke actie van @Brodie :+1:t3:

3 likes

Gefeliciteerd, leuk horloge!:ok_hand:t2:

2 likes

Gaaf ding :ok_hand: en topactie van @Brodie :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Leuk! Geeft ook een heel andere betekenis aan ‘blue monday’ deze maand. Veel plezier er mee.

2 likes

Kan me die draad nog wel herinneren… :upside_down_face: …geweldige actie van Brodie, helemaal top! Ook een echt leuk horloge!

2 likes

Gefeliciteerd met deze schoonheid !
Mooie actie. :+1:t2:

Als je wilt weten hoe het met de powerreserve zit… :wink:

4 likes

Op de kroon drukken

2 likes

Graag gedaan! Het origneel komt er nog aan. :+1:

Jullie bedankt voor de inspiratie :joy::+1:
Super actie van @Brodie

2 likes

Dat is idd een toffe actie van @Brodie :+1:

Van harte met de mooie aanwinst.

2 likes

Wat een mooi horloge. En dank dat ik eindelijk dat stukje snap van de zondagstekening van @jurk.
Leuke actie van Brodie.

3 likes

Mooi man! Super gaaf van @Brodie:+1:

2 likes

Ja, mooi horloge, en mooie actie, helemaal top @Brodie.
Waar wat saté-prikkertjes en een insta-influenced topic al niet toe kunnen leiden. :+1::+1:

2 likes

Hi @Paul2all, geprobeerd, werkt helaas niet…

1 like

Oprecht een gaaf horloge!

1 like

het was een memorabele dag. Dat was het😂

6 likes

Gaaf en leuke actie! :ok_hand:

1 like

Hij is heel tof, congrats

1 like

Leuk horloge ,gefeliciteerd .

1 like