NA: Seiko SARX035 (l'histoire se repète)

Beste mede forumleden.

Vorig jaar via @anon50762135EV zijn SARX035 overgenomen zoals je zou kunnen lezen op onderstaande link.

Ik had toen nog eerst een SARB033 gekocht bij Seiyajapan en dat is al een schitterend horloge maar toen zag ik die SARX voorbij komen en dat neigt toch nog meer naar een Grand Seiko die buiten mijn bereik ligt.

Ik was zo trots als een pauw, maar dan, opeens zie je weer wat mooie horloges in het topic “wat dragen we vandaag” en de droom om ooit een Breitling in het bezit te hebben was er nog steeds.
Veel naar uitgekeken maar ook eigenlijk met de gedachte dat ik daarvoor nog even moest bij sparen en dan ook een ander horloge weer zou moeten verkopen.

Toch een dik halfjaar met de SARX gepronkt en heb toen een mooie Breitling van @Klokkengek kunnen overnemen, details zijn hier ook op het forum terug te vinden.

Toch met een beetje pijn in het hart de SARX verkocht, gewoon knop omgezet en weg.

Ondanks dat ik enorm blij ben met m’n Breitling bleven de SARB033 en SARX035 me telkens aanspreken als ik ze ergens zag.

Tja en dan moet je net zo iemand als Ide hebben die je dan gaat lekker maken, ik zal jullie de details besparen :slight_smile:
Ik wist toen alweer meteen dat ik kost wat kost een Sarb of SARX wilde hebben.
Redelijk veel stilgestaan bij diverse SARB’s hier en op Uhrforum maar dan speelde m’n gedachte bij het feit dat die toch iets kleiner uitvalt en het glas niet zo mooi is als bij de SARX.

Uiteindelijk “geplooid” zoals ze dat hier zeggen en een SARX035 gekocht, hier een paar foto’s.
Het enige kleine minpuntje aan de band is dat je die niet kan fijnafstellen, er zitten geen gaatjes in de sluiting om hem net een 2-tal mm te verkleinen.
Natuurlijk wist ik dat van de vorige keer ook al maar ik geef het enkel even mee als info.

31 likes

Mooie review Ryan! :relaxed:

Prachtig mooi horloge! :heart_eyes: en ik ben het helemaal eens met wat je over de SARX zegt. Die fijnafstelling mist hij inderdaad, dat is jammer, maar verder is het echt een topklok!

Van harte gefeliciteerd met dit moois en heel veel plezier ervan gewenst! :+1:

Groeten van zijn lichtere broertje:

5 likes

Prachtig horloge, staat ook nog hsoog op mijn verlanglijstje!

1 like

Ik blijf het echt super mooie horloges vinden! Als ze zoiets ooit met een blauwe dial uitbrengen is mijn leven compleet :smile:

1 like

Zoiets bedoel je?

Deze stond hier een aantal weken geleden te koop.

5 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een plausibele beoordeling van een voorbeeldig horloge!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Heel mooi in alle eenvoud en wat ik lees: kwaliteit !

2 likes

Top :+1: zijn en blijven top horloges.
Groetjes van een zusje :wink:

Veel plezier met deze aanwinst!
Gr.Wander

3 likes

Top klokken :slight_smile:

Iemand een goed adresje voor een witte Sarx?

Veel plezier er van!

1 like

Ik zag er net (ook geïnspireerd door deze thread) ene nieuw op Ebay, onder solojapan.

2 likes

Mooi verhaal, al ben ik zelf toch meer van de SARB en heb ik m’n SDGM wegens te groot van de hand gedaan.

Maar die titel, die zou eigenlijk door Edith Piaf gezongen moeten worden. Ik zie het voor me. :slight_smile:

1 like

En de groeten van nog een zus, sorry @Ramos niet te koop!!

4 likes

Thanks!

Toch ben ik bang dat ik het voor mijzelf niet goed kan gaan praten dat het een driedubbele prijs van mijn Sary of Sarb (exen) kost.

Zelfde uurwerk ook, tja mooiere afwerking maar of dat geld kost? Zijn wellicht andere handelingen maarja…
Ze zijn mooi maar ik ben bang dat ik er toch weerstand door krijg?

:stuck_out_tongue:

1 like

Yip en ik was de gelukkige “snelle willie” om de deal met Richard rond te krijgen

5 likes

top!!

ik heb het klein broertje

6 likes

Deze is zo gaaf! Want!

Laat me raden…jij kreeg deze ook in je mailbox?

1 like

Gefeliciteerd! Goed dat je er weer een terug hebt gekocht naast de Breitling; erg mooi en tijdloos.

1 like

Mazzeltov! Leuk dat je een ‘oude’ liefde weer terug hebt.
Draag hem in gezondheid!

1 like

Mooi horloge hoor! Ik vind de Sarb’s nog net iets mooier, en natuurlijk enorm scherp geprijst. Als die nou 40mm waren… Dan had je echt de perfecte betaalbare allrounder.

1 like