NA: Seiko SKJ001 Kinetic duiker

Deze 5M43 0A48 heb ik net binnen, een mooie aanvulling voor bij m’n SKJ003 en m’n SHC041.
Er moet wel een nieuwe capacitor in, zo lijkt ‘t, kan ik daar ook ’s mee oefenen.

En binnenkort komt er een witte SKA009 binnen om de set verder aan te vullen. Het loopt ’n beetje uit de hand met deze kinetics, ben ik bang…

8 likes

Gefeliciteerd! Draag je ze ook allemaal regelmatig? Of heb je (ook) een Kinetic charger?

1 like

Ik draag ze vaak genoeg om ze opgeladen te houden, geen charger nodig (nog…). Veel te leuk om er mee te spelen. :slight_smile:

Is ook zo. Ik heb gewoon teveel leuke alternatieven (vind ik) om meerdere Kinetics te hebben. Anders zou ik er nog wel 'ns zo’n dikke SUN shrouded GMT diver bij willen. Maar die oudere Kinetic divers zijn ook zeker leuk!

2 likes

Condensator is volgens mij redelijk makkelijk te vervangen en zijn complete setjes voor te krijgen

Als ik het goed heb, heb ik daar nog een NOS pepsi bezel van liggen…ooit gekocht voor eigen gebruik maar is er nooit van gekomen.

1 like

Met zes maanden reserve zou je er toch meer dan eentje moeten kunnen hebben… :wink:

Als het goed is, heb ik er zo eentje al onderweg van Dagaz (al een tijdje onderweg ook, duurt me veel te lang) voor die SKJ003. Maar anders weet ik je te vinden… :wink:

Ja, dat zou je denken. En ooit ging dat ook nog wel. Maar ik heb inmiddels al 'n keer op ‘twee secondeninterval’ gezeten (bijna leeg dus) met m’n (enige) Kinetic. Zit nu ook boven de twintig horloges. Dat helpt natuurlijk niet echt…:confused::wink:

1 like

Mooi spul! Ik heb er nog ééntje waar “autoquartz” op staat :slight_smile:
Nieuwe accu plaatsen is inderdaad goed te doen, niet uitschieten met de schroevendraaier :slight_smile:

1 like

Proficiat! Ik heb dit model in titanium, maar volgens mij Is t geen duiker. Sports 200 is dacht ik wat anders dan divers 200.

1 like

Je hebt natuurlijk gelijk. Niet alles wat op een duiker lijkt…

1 like