NA: Seiko Snow Monster

Gefeliciteerd. Mooie combi met die band van Ko ook! :thumbsup:

1 like

Erg gaaf die leren band. Mooier dan die v m’n royal blue.

1 like

Heb jij de royal blue :scream:.
Er is een leuk project gaande hier op het forum, flip it forwarding, is dat niks om die royal blue erbij te implementeren?:grimacing:
Zonder gekheid…Ik heb destijds gruwelijk getwijfeld tussen de royal blue en de snow.
Uiteindelijk gekozen voor de snow.

1 like

De snowmonster heeft iets mysterieus. Heb de kleurencombinatie altijd geweldig gevonden.

2 likes

Jij hebt net zeker naar Harry Potter gekeken?:grimacing:

:stuck_out_tongue_closed_eyes: dat zou nog es n vertragende flipper It forward worden. Blijft vast bij iedereen hangen, zelfs na aanmaningen vd moderators om m door te sturen naar de volgende. Mini meets die in vechtpartijen uitmonden, omdat de oude eigenaar em maar niet los wilt laten. En ik wil niet weten hoe vaak t arme Monster beswaffeld zal worden…
Nee, sorry, maar denk niet dat t n succes zal worden :wink:

Ik heb ook lang getwijfeld over voor welke Limited monster ik zou gaan. Uiteindelijk hebben de prachtige blauwe wijzerplaat, de bling bling en t verbeterde uurwerk de doorslag gegeven.
Vond t in t begin alleen jammer dat er geen Limited edition op de voorkant staat. Maar de laatste tijd vind ik eigenlijk wel best zo. Begin dat subtiele op Limiteds, net zoals de Limited Spectre bond wel prima. Op de achterkant staat t en alleen de kenners weten wat t Is. En dat zijn vaak ook de leukere gesprekken dan “Joh Is dat n Limited Omega. Kostuh duur zeker.”

2 likes

Je vergeet…Hoe vaak het niet in een ‘zwart’ gat gestopt zou kunnen gaan worden :joy:

Die lappen tekst op de wijzerplaten tegenwoordig hoeft van mij niet. Slecht voor de bibliotheken ook, je hoeft immers geen boek meer te lenen.
En ineens snap ik waarom er zoveel boekhandels verdwijnen.
Wijzers en cijfers mot ik hebbuh, als ik wil lezen koop ik wel een boek :wink:

1 like

Erg mooi! Veel plezier.

1 like

Touche!

Ik zit nog n beetje in dubio over de hoeveelheid tekst. Soms vind ik t wel wat hebben. En soms kan ik de rust en eenvoud erg waarderen.
Gelukkig dat ik genoeg heb om af te wisselen…

1 like

Dat valt me flink tegen voor een Seiko om eerlijk te zijn. Had dit wel leuk gevonden voor erbij als het rond de 200 Euro zou zijn oid. Is voor mij alleen in vrijetijd draagbaar. Jammer, maar wat een tof horloge!

1 like

Zoals gezegd hierboven: een liefhebbers item :slight_smile:

Ofwel kijk je eens uit naar een Seiko SRP481 (Ice Monster). Niet zo collectible, maar hij heeft er iets van weg en te vinden onder 200 euro.

http://timemasteruk.co/ekmps/shops/timemasteruk/images/seiko-5-sports-ice-monster-auto-silver-face-stainless-steel-srp481k1-308-p.jpg

Die mist dan weer alle charme die de limited wel heeft… tot en met het loepje aan toe.

1 like

Klopt, vandaar dat ik m moest hebben!

Strakke klok, hele mooie kleurcombinatie. Dat vraagt om toffe banden en dat heb je ook al voor elkaar :slight_smile: veel plezier!

1 like

Mooi!!
Genieten!!

1 like

Welkom in de wereld van de Limited Monsters. Gefeliciteerd!

Er zijn een paar liefhebbers hier met een enorme collectie :wink: Het grote Seiko Monster (mini) topic

Groetjes van zijn rode broertje :wink:

Op een @anon94081762EV

4 likes

Prachtig ook die rode, mooie limited!

Van zo’n monstercollecties krijg je direct zin om zelf eentje te beginnen :wink: Alleen vreesk dat het zal eindigen in een echtscheiding dan…

Hiermee zou ik ook al tevreden zijn :innocent:

Ik ben juist genezen van mijn monstervirus na al die jaren. Het rode monster is mijn lievelings en die SRP455 vind ik de mooiste. Black Monster krijgt de meeste draagtijd :slight_smile:

De SRP455 is inderdaad ook een aparte editie met zn mooie kleuren in de case en die gouden kroon. Samen met met mn snow en een gewoon monster zou’t een mooie 3-delige collectie maken!
Misschien ooit…
Nu mijn snow monster was al een onverwachte tussenstop op weg naar een speedy dus kmag me niet teveel laten verleiden :wink: Maar moest je ooit een limited verkopen laat gerust iets weten!

1 like

Vandaag die blauwe 455 maar uitgelaten :blush:

4 likes