NA Seiko SRPC01 Starlight

Dat schreef ik in mijn voorstelrondje. Enkele weken later bestaat de helft van mijn collectie uit Seiko’s.
Allereerst kocht ik de SARB033 die ik meteen van een fraaie vintage lederen band heb voorzien. (foto blijft achterwege, er staan voorlopig genoeg SARB’s op HF).

En zaterdag kwam daar deze SRPC01 (Presage Cocktail time Starlight) bij. Voor de verandering eens gewoon gekocht in een winkel (Brunott in Rotterdam). Limitied edition (Van de JDM zijn er 1300 gemaakt, van dit Internationale model - met fraaiere lederen band - 3500). Dat maakt dus twee Seiko’s op twee (TAG) Heuer’s.
Als ze de de Presage Blue Enamel hadden gehad, had ik die wellicht gekocht.

Ik durf niet meer te voorspellen wat mijn volgende aankoop zal zijn. Seiko (Al drie keer bijna een SARB065 besteld en meerdere keren een schuin oog op de SARB017 laten vallen), (TAG) Heuer (Monaco mmmm of Carrera Calibre 1887) of toch een IWC (petit prince). De tijd zal het leren. Laten we maar zeggen dat het virus me te pakken heeft.

19 likes

Ha! Weer een Seiko bekeerling. Welkom in de gemeente!

3 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een magnifieke Seiko heb je om de pols!!
Geniet er met volle teugen van!!
Overigens, leuke introductie van je aanwinst. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

TH Monaco je houdt er extreem veel van of je verafschuwt hem. Ik houd er extreem veel van… Wat dat betreft kan ik mezelf goed vinden in je toekomstige plannen.

Geniet van je aankopen!

Mooie aanwinst. Zelf een tijdje zitten kijken naar de grote broer van deze; de starlight variant met power reserve en datewheel complication op 6u. Uiteindelijk toch niet gedaan door de dikte van de case. Deze SPRC01 is een 2mm dunner begrijp ik, wat beter is voor een dergelijke dresser.

Enjoy!

Prachtig. Een vriend van me heeft hem ook

Dit horloge straalt klasse uit :ok_hand:
Top. Geniet ervan!

Gefeliciteerd - heel gaaf horloge.
Band op de internationale ltd is inderdaad veel mooier dan die ‘plastci’ strap op de SARY.
Veel draagplezier.

Wij bieden onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ontstane gemak en hopen dat u het ons ook in de toekomst niet euvel zult duiden. :joy:

Erg mooi horloge, dat je er maar veel plezier van mag hebben. Deze wijzerplaat is erg tof.