NA: Sinn 356

Hoi allemaal,

Sommigen van jullie weten misschien nog van het topic dat ik laatst had gemaakt om me te helpen kiezen voor mijn eerste luxepoesjes horloge.

Dat horloge is vandaag binnengekomen en ik ben erg blij met mijn keuze. Als bandenslet heb ik het oude bandje er uiteraard zo afgehaald om er van alles op te knallen maar bij deze, de Sinn 356:

afbeelding

afbeelding

Ik ben erg blij en ik denk dat dit horloge met mij meegaat naar Parijs volgende week. Ik wil de komende tijd niet zonder deze NA :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

Nog een paar omdat hij gewoon zo mooi is… :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

Aanraders voor meer bandjes hoor ik graag!

55 likes

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!!

1 like

Strak! Van harte met deze NA. :ok_hand:

1 like

Puike aanwinst. Zeker een beauty!

Qua bandjes, ik zie wel enige gelijkenis met de Longines BigEye en daar staat deze heel goed op:

Kleur ash grey

1 like

Mooi! Hier moet ook nog eens een Sinn komen, nog nooit gehad. Ik zou graag de 103 St Sa hebben:

Met die bruine NATO vind ik hem trouwens het mooist staan :slight_smile:

2 likes

Dit is de mooiste flieger chrono imo. Prachtig horloge!

1 like

Mooi horloge, vooral op de originele band :wink:!

1 like

Mooie Sin.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

1 like

Mijn beste,

Ziet er formidabel uit!!
Leuk ook om die verschillende horlogebandjes te plaatsen!!
Veel draag-plezier dan ook met deze sportieve verworvenheid. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuke optie! De kleuren van hun canvas bandjes zijn een stuk voller dan de bandjes die ik nu draag. Ik denk dat een groene er ook leuk bij zal staan.

1 like

Helemaal mee eens!

Ik ben tot nu toe erg tevreden, Sinn is een dikke aanrader :ok_hand:

1 like

Fraai. Mag je trots op zijn.

1 like

Ooit ook gehad. Prachtig horloge met klassieke uitstraling en kan inderdaad veel hebben qua banden. Veel plezier ermee.

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Top aanwinst

1 like

Dank :innocent:

Prachtig horloge !!!
Gefeliciteerd met deze NA
Ik zou m op leer dragen. Donkerbruine struisvogel ?

1 like

Dankjewel!

Zoiets als dit? https://www.watchgecko.com/handmade-ostrich-leg-watch-strap-by-geckota
Nooit struisvogel geprobeerd maar een leuke voor de verlanglijst!

1 like

Top aanwinst geniet ervan en veel plezier in Parijs

1 like

Top horloge! Heb zelf ooit een 356 Sa gehad. Ik zou best weer een 356 in mijn bezit willen :+1:t3:

1 like