NA: Smiths PRS-29, de ultieme military remake

Mooi verhaal, mooi horloge en een prachtig voorbeeld van de mooie kant van dit forum!
Dank voor het verhaal, en de mooie foto’s!

1 like

Leuk stuk!

Dat kan eigenlijk niet :joy::thinking:

1 like

Proficiat, stoere army watch. Lekker afleesbaar en mooi formaat ook. Volgens mij ook een aardige bandenslet in wording/ kandidaat :wink:

Heb je de Geckota alweer weggedaan? En wat beviel je niet eraan?

1 like

Met veel plezier gelezen , leuke review en prachtige horloge’s.

1 like

Echt een heel leuk klokje! Veel plezier ermee

1 like

Heel erg cool! :+1:

Geniet ervan!

Heel toevallig zat ik vandaag op de Precista website naar dit exemplaar te kijken.

Ik heb meerdere ‘Dirty Dozen’ reissues bekeken maar de goedkoopste kost minimaal het dubbele van deze mooie Precista.

Erg fijn dat je er veel foto’s bij gepost hebt. Ik ben om! :+1:

1 like

Goede keuze :+1:t3:

1 like

Geweldig verhaal over een geweldige klok!

1 like

Heerlijke review weer @Dao!
Mooie plaatjes en hij staat je erg goed en heel leuk om je enthousiasme voor dit horloge te zien. Ik ben erg blij dat die goed terecht is gekomen en hij is je van harte gegund.

De deal was leuk, de gesprekken ook waarvoor dank en geheel wederzijds kan ik beamen dat ook jij een goede kerel bent. En ik kan geen review meer schrijven maar wie niet begrijpt dat je met @Dao prima zaken kan doen moet zijn lidmaatschap opzeggen :slight_smile:

Lekker leesvoer en nog veel plezier met deze aanwinst :+1:

6 likes

Wat een ontzettend leuke review. Goed geschreven, interessante informatie en goede foto’s. En dat allemaal van een prachtig horloge!

Dank voor het posten

1 like

Mooie review en inderdaad een erg mooie, cleane field watch met goeie specs. Enjoy!

1 like

Altijd mooi om jouw reviews te lezen Remco! Geniet van deze strakke field watch! :ok_hand:t3::muscle:t3:

1 like

prachtig horloge en leuk, leerzaam verhaal :+1:
geniet met volle teugen van de NA :smiley:

:thinking:

2 likes

Hahah lol dat moet natuurlijk het Britse leger zijn. Excuus :joy:

2 likes

Ik nam al aan dat het een typo was. :wink: Mooie aanwinst, heel fijn horloge.

1 like

Mooi! Gefeliciteerd met je aanwinst. En ook dank voor het lezenswaardige verhaal en de achtergrond info. :+1:

1 like

Kent u dat, dat jer ergens op hoopt en toch niet? Ik wist niet dat dit het model was wat @Da_Watcher er bij deed, één van m’n favoriete vijfjes. Mooie combi, ik wacht af. :roll_eyes::wink:

Veel plezier er mee! Ik heb Eddie hoog zitten, dit is leuk.

3 likes

Ze hebben een goed huis gevonden gelukkig en ik had je ze ook gegund maar helaas kwam het je niet goed uit.

Ik meen dat het klopt maar jij hebt hem toen besteld/betaald en je geeft dan je gegevens waarna hij bepaald wanneer die afschrijft toch?

1 like

@Dao blijf s.v.p. N.A.atjes fixen, hebben wij veel leesplezier van op HF :grin:

2 likes