Prachtig exemplaar!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Ik heb deze zelf ook en draag hem altijd met veel plezier (juist met de bruine originele band).
Hey Chris, mooie aanwinst en een even zo mooi verhaal! Een voorrecht dat ik een bescheiden bijdrage heb geleverd aan jouw ontluikende liefde voor een Omega ‘what else’ Speedmaster . Draag hem in goede gezondheid en met veel plezier!
Willem-Jan
Edit: als je weer eens horloge-advies nodig dan weet je waar je naar Toe kan… credits voor deze grap naar @Jurk
Dat door jullie ontmoeting BB een Omega heeft!
Wie had dat gedacht. Well done fox!
@Blauwbeer ja daar
Mooie review, leest lekker weg. Schitterend horloge heb je hier, gefeliciteerd met deze NA
mmm gek, niet blauw
Kiddin, prachtige redenering om jezelf een sm kado te doen, herken er een hoop haha! Ga ervan genieten, het is verdiend !
Geweldig leuk verhaal. Heeft voor mij ook wel een paar aanknopingspunten.
Foei jongen, wat zeg je nou toch allemaal.
Ook Candide is hiervoor behandeld. Die behandeling slaat nog niet helemaal aan, maar zogauw de dosis wordt verhoogd zal het beter gaan.
Daar hoop ik dan maar op… of is hij in de war met een “reduced”
Geloof me, Candide is nooit in de war. Hoogstens degenen die zijn berichten lezen.
Gelukkig niet
Van harte met je aanwinst! De FOIS kan ik wel waarderen.
Idd, maar zeer vermakelijk
Dat verklaart temeer de lengte van je verhaal Herkenbaar, ik zit ook bij die club.
Anyway, wat een topstuk, gefeliciteerd!
Wel een beleidsambtenaar zo te zien. Die kunnen hele stukken schrijven waar je je bij afvraagt wat ze nu eigenlijk ermee willen bereiken, meestal moeten ze dat dan nog presenteren en als je gaat zoeken, blijken de echte belangrijke punten niet eens in het rapport te staan.

en als je gaat zoeken, blijken de echte belangrijke punten niet eens in het rapport te staan.
Kind of art, isn’t it? Maar dit verhaal was wel duidelijk