NA: Speedy

Een tijdje geleden opende ik hier dit topic, waarin ik me afvroeg of ik een Speedy uit 2012 (het geboortejaar van mijn zoontje), of een splinternieuwe zou kopen. Ik heb alles op me laten inwerken, en uiteindelijk besloten dat het een nieuwe zou worden. Het argument ‘op een nieuwe zijn alle krasjes van jezelf’ gaf toch wel de doorslag. Bedankt aan iedereen die input heeft geleverd!

Een week of wat geleden stuurde ik een berichtje naar William Wien, en uiteindelijk ben ik gisteren de trotse eigenaar geworden van een Speedy! Een heerlijke klok om te dragen, en natuurlijk om te zien. Ondertussen draag ik hem om de bijgeleverde NATO band. De velcro strap heb ik ook geprobeerd, maar wat een gedoe is dat zeg. Die bewaar ik wel voor als NASA me ooit vraagt om mee de ruimte in te gaan :wink:

De foto’s:

41 likes

Mooi hoor :+1:
Maar die stuurhoes :roll_eyes:

19 likes

Haha, de auto van m’n vriendin. Geeft in elk geval een leuk kleurtje mee op de foto :wink:

2 likes

en jouw vriendin zocht een Renault uit de jaren '70. Beide geslaagd zo te zien.

Veel plezier van de nieuwe aanwinsten.

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

Wien is top!

Hé, wat een mooi horloge.

Zo is dat. Ik zou ook altijd voor nieuw gaan.

Wel vraag ik mij net als @GMTplus1 af…

… wat er in hemelsnaam met het stuur van de Renault aan de hand is!

Mooi! Ik ben zelf ook aan het sparen voor een Speedy. Ik overweeg de Sapphire Sandwich vanwege de display caseback. Maar jouw foto’s herinneren mij er aan dat het hesalite glas wel echt een stuk mooier en warmer is. Bedankt voor deze heldere scherpe foto’s.

1 like

Veel plezier met je Speedy!!

Nice! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Gefeliciteerd met je Speedmaster, erg mooi, veel plezier er mee!

Mooi altijd … mooi

Gefeliciteerd. Ik heb net dezelfde. Ook bij William Wien gekocht. Geniet ervan

Haha… dat viel mij ook op!
@swbr heb je ook onderstaande zitting erbij? :wink:

Ontopic: Gefeleciteerd met de heel mooie NA! Veel plezier er mee! :+1:

1 like

Prachtige Speedy natuurlijk, maarre, die is duurder dan de Renault? Je weet waar Renault voor staat?
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd. :rofl: Grapje! Mooi horloge ! Omega is altijd +1!

Haha, ja, de Speedy is duurder dan die auto :wink:, maar m’n vriendin is net zo blij met die auto als ik met m’n horloge, en daar draait het toch om hè.

Nog een foto om de aandacht van die auto af te leiden dan maar!

1 like

Pracht NA !
Gefeliciteerd.

Veel draagplezier

Als ik me niet vergis is het een eerste generatie Renault Kangoo in Plaats Yellow. Future classic :wink:

Postal vervelende auto-correct

Mooie aanwinst. Geniet van de Speedy.