NA Super Seville vanuit Japan

Dat is geen gek idee, weet iemand een adres in omgeving Utrecht waar ik dit kan laten doen?

Hij zit mij nu ook nog iets te ruim. Door de nieuwigheid vergeef ik hem dat, en schuif ik hem iets meer richting m’n elleboog. Allicht binnenkort een schakeltje er uit proberen.

Bandje eraf halen en dan ergens een goedkoop ultrasoon machientje kopen

Edit: zoiets bijvoorbeeld
https://www.plein.nl/fysic-ultrasoonreiniger-fc22?channable=a14841.OTY3NzU4&gclid=EAIaIQobChMIjqeWvrfy6QIVDO7tCh3glghnEAYYCCABEgJf-PD_BwE

1 like

Thanks! Eigenlijk lijkt het me lekkerder om het ergens te laten reinigen. Ik heb al genoeg spullen die ik amper gebruik :wink:

1 like

Ivm te weinig verwijderbare schakels, of had je juist te weinig schakels?

Is dat een conclusie vanaf de foto’s? Want dan zijn de BVA’s echt veel mooier. Interessant om te weten voor de aanschaf.

Dit is puur op basis van de foto’s. Ik heb de ‘swiss-made’ nooit in m’n handen gehad om het IRL te verifiëren. Hierbij een foto van mijn horloge vanuit ongeveer dezelfde hoek, daaronder het andere model:


Allicht heeft het met vertekend beeld door het glas te maken, maar het viel me bij meerder advertenties en foto’s op het internet op.

1 like

Geen halve schakels in de band.

1 like

Mooi horloge, veel plezier er mee!

Niet bedoeld om dit Topic te kapen maar alleen om anderen te helpen. Kopen in Japan hoeft niet moeilijk te zijn. Ik heb er onderstaand Topic over geschreven en hoop dat andere horloge fanaten - die het Topic nog niet kenden - er iets aan hebben.

5 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, mooie klok :+1:

1 like

Prachtig , als gezegd , een Ultrasoon reinigingsapparaat kopen als je dat tegen kom .
Ik heb er 1 van de Lidl , ik dacht voor 30 euro .
Veel draag plezier !

1 like

ik heb dit topic op geslagen goede tips en tricks qua kennis, begin nu toch ook te kriebelen.

1 like

Leuk! Had het topic niet eerder gezien, maar deze heb ik inderdaad ook via buyee binnen gehaald ;).

1 like

Super gaaf horloge!

1 like

Deze ligt ook diep toch?
Zit er misschien ander glas op?

Gaaf ding zeg! Leuk om dat hele proces te doorlopen lijkt me. Geniet van je NA.

1 like

Heel tof :+1: gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

Welkom terug!

Altijd leuk om te lezen, dit soort “wat je van ver haalt is lekkerder” verhalen / ervaringen.

Veel draagplezier!

1 like

Ik begin inderdaad te denken dat het daarmee te maken heeft.

Ik probeer voor mezelf een overzicht van typenummers en verschillende variaties te maken. Maar daar raak ik nogal in verdwaald, dus wie weet volgt dat later nog in dit topic :wink:

Goed plan want er is geen houvast te vinden inderdaad. Ik ben erg benieuwd wat je kan vinden. Je hebt in ieder geval al een mooie te pakken.

1 like