NA: Swatch Power of Nature - Good to Gorp

Beste Medeliefhebbers,

Recentelijk zat ik, zoals eigenlijk elke dag wel even, een beetje te struinen op de site van één van mijn vaste AD’s… beland ik in de Swatch corner :switzerland: En daar zag ik een opvallende verschijning! Eentje die nog uitgeleverd moest worden en soort van incoming was bij de AD. Meteen even contact opgenomen om mijn reservering door te geven. Het afwachten begon…

Vandaag, een paar weken later, kreeg ik het belletje :smiley:

Dikke blij… in mijn jas gesprongen en ter plaatse gegaan.

En in het echt was hij net zo leuk als op de foto’s op de site.

Geen dure unit deze keer… geen klatser… geen horological hoogstandje… geen nifty features… wel een leuke echte Zwitser… wel eentje van een merk dat iedereen kent… gewoon een hele leuke Swatch :sunglasses:

Dit deed me wel even de wenkbrauwen fronsen;

Fronsen omdat er toch echt een batterij in zit die niet echt nature friendly is. Maar dat terzijde aangezien ik niet zo’n groene rakker ben :joy:

Voluit geschreven heb ik gekocht een: Swatch Power of Nature Good to Gorp.

Deze;

Dat nodige toch uit voor een bezoekje op de site van Swatch. Power of nature is de benaming voor een Swatch collectie die de wonderen en schoonheid van de natuur weerspiegelen. Dat met innovatieve details en structuren op wijzerplaten en bandjes. :white_check_mark:

Good to Gorp staat dan weer voor ijzige bergtoppen en de bijbehorende surroundings. :white_check_mark:

Specs;
41mm kast
Bioceramic kast en gesp
Silicone band welke erg soepel en comfy is
Quartz uurwerk (non hacking)
Waterbestendigheid is matig met 30 meter
Secondewijzer tikt mooi op de indexen :stuck_out_tongue_winking_eye:

NADEEL;
ik heb hem om, zit in een stille woonkamer en hoor hem tikken :flushed: WtF dacht ik :joy:

Maar hij is gewoon echt leuk voor € 100,00 :ok_hand:t3:







En er zit ook nog glow in the dark Milka in :grimacing:


Geen uitgebreid verhaal; maar gewoon een tof horloge dat ik even wilde delen met jullie! Swatch heeft overigens nog meer leuke kleurstellingen in de 41mm kast ben ik achter.

36 likes

Wel een mooi horloge, wat je hopelijk met plezier gaat dragen.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooi zo die structuur van de wijzerplaat.
Veel draagplezier

1 like

Leuk deze kleuren en verlichting!

Geniet van deze NA.

1 like

Leuk, he, die Swatches. En je hoort ze tikken, inderdaad. Veel plezier ermee.

1 like

Geinig horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Tof horloge, veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Leuk om weer eens een Swatch te mogen verwelkomen!!
Proficiat dan ook met deze sympathieke aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Kijk, zo kan het ook!

Swatch maakt vaak hele leuke horloges.
Gefeliciteerd met de NA, top :ok_hand:

2 likes

Tof , gefeliciceerd

1 like

Hij is inderdaad best tof. Geniet van deze guitige en milieuvriendelijke NA

1 like

Ja! Leuk

1 like

:joy::joy::joy: … zo herkenbaar dit. Ik heb een vriendin die fan is van Swatch (ze heeft er een stuk of tweehonderd) en ik hoor haar altijd van verre aankomen! Als ik er wat van zeg krijg ik een nogal verbaasde blik. Kennelijk is mijn gehoor wél in orde.

Pro tip: Leg hem niet op een houten kastje! :sunglasses:

Even wat anders: Wat maak jij toch altijd gave foto’s zeg! Echt wow. Even los van het kekke uurwerkje is het echt een plezier om naar jouw foto’s te kijken, gallery waardig.

De Swatch vind ik leuk. Ik zou bijna geneigd zijn er zelf eentje te bestellen, in dezelfde kleurstelling maar ik nu even wat andere wittebroodsweken te verwerken. Ander keertje.

Heel veel (draag)plezier met deze ‘Power of Nature’, tof ding! :star_struck:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

1 like

:ok_hand:

1 like

@JohnvdT de smiley kan ik niet citeren :rofl:

@tarikk29 ook die smiley kan ik niet citeren :blush:

Dank aan jullie allen voor de leuke reacties :smiley:

7 likes

Ik heb hem vannacht in de kledingkast op een trui gelegd :joy:

Thenks :blush: Voor mij maakt dat een beetje de hobby… horloges en daar wat leuke foto’s van maken. Wel leuk om te zien dat iedereen wat dat betreft zijn eigen stijl heeft.

Onze smaken raken elkaar wel deels :sunglasses: Je Astron zou ik ook graag eens “doen”. Maar ik heb nog wat anders incoming :laughing:

Nogmaals dank :smiley:

1 like

spit-take-laughing

1 like