NA: Tringeling, daar is de …….. 🥢

…. Aliexpress :notes::cn:.
Na de aanschaf van mijn nieuwe Longines Hydroconquest kwam ik er al snel achter dat ik er (tot ergernis van mijn partner) behoorlijk zuinig op ben :sweat_smile:. Dus opzoek naar een watch roll!
Diverse merken voorbij zien komen met prijzen van soms wel €250,-+ :money_mouth_face:.
Met de gedachte van een aanstaande verjaardag in mijn achterhoofd dus maar eens tegen de principes in op Aliexpress gaan neuzen. En ja hoor, €6,- stukgeslagen op een single watch roll en binnen 1 week geleverd. Natuurlijk geen echt leer en niet zo soepel als het zou moeten zijn maaaaar, best prima voor die centen :see_no_evil:. Intussen mijn wenslijst voor mijn verjaardag aangevuld met een ‘serieuze’ watch roll.
Zie hier de foto’s:



23 likes

Hier is een apart topic voor.

https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-je-nieuwste-aanwinst-geen-horloges-deel-2/465838/2379

4 likes

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor!!
Je Longines Hydroconquest, zal zich hierin thuis voelen. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik vind het nogal wat hoor, om voor een watchroll van 6 euro helemaal een topic aan te maken.

Gefeliciteerd met je aanwinst denk ik maar?

8 likes

Hoezo off topic? Dit is horloge gerelateerd en is TS wel geïnformeerd?
On topic: netjes! Kan je het horloge goed opbergen.

3 likes

Misschien was de bedoeling hiervan enkel een leuk verhaaltje te vertellen en mensen te informeren dat het niet altijd het duurste hoeft te zijn om het te laten functioneren…

1 like

Dan lees je het niet? :joy:

Doet nog net geen zeer denk ik?

On topic: Ziet er goed uit, veel plezier er van!!

1 like

Coole watchroll.

Geniet ervan!

1 like

Nice :+1:t2:

1 like

Hey, zoiets ken ik van een ander forum en zocht dat hier ook. Kan hem helaas niet openen. Krijg de melding dat hij niet bestaat op privé is.

Hoe kan dat?

Voor zo’n spullen is Ali echt wel ok. Deze zijn ook goed om je horloge te vervoeren, neemt iets minder plaats in dan een watchroll.


1 like

Dit staat in de Off-topic sectie en daar heb jij nog geen toegang toe. Hiervoor moet je wat langer op het forum verblijven zodat je trustlevel omhoog gaat.

Helder. Jammer, maar is niet anders. Zijn altijd waardevolle topics waar ook veel kennis/ervaring wordt gedeeld.

1 like