NA: Tudor North Flag> Tudor Trio is compleet!

Zeker een heel mooi trio :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi verhaal!
En ik hoop nu ook echt dat ik de flipperdrang kan beheersen. Dit is zo’n top combinatie.

Ik heb overigens nog nooit die Grantour in het echt gezien. Hij schijnt ook mooi te zijn. Op de plaatjes doet hij mij minder.

Mega mooi trio heb je daar liggen!!!

1 like

Ge#l trio heb je daar.

Gefeliciteerd met deze land_mijl.

1 like

Kom maar langs, dan kun je het ervaren! :smiley:

Er zijn 2 uitvoeringen: de ouderwetse kleine met 40mm doorsnede en stompe lugs.
Makkelijk te herkennen aan (die lugs dus :thinking:) en ook aan de zwarte bezel die een punt heeft staan dicht bij het glas, en hij is dunner (weet ik niet helemaal zeker)
De oude versie vind ik beter aansluiten bij de autowereld wat uitstraling betreft.

De nieuwe is duidelijk groter, moderner en is minder uitgesproken daardoor.
MHO dus he

Check fotos
Oud;


Nieuw:

42mm

1 like

WoW, wat een toffe set! Veel draagplezier👌

2 likes

Schittered trio :star_struck: de North Flag is ondergewaardeerd, super hoor :+1:

3 likes

Je kan het stukken slechter treffen :sunglasses:

3 likes

Daar is ie dan :smiley: het is een mooie afwisseling met zijn scherpe kast en moderne afmetingen, zeker naast de retro 58 :blush: ik zou hem niet durven kopen, uitgesproken designs blijven niet lang hangen hier… maar dat maakt 'm niet minder mooi :+1:

Geniet ervan!

3 likes

Mooi trio hoor! Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gave set :ok_hand: veel plezier ermee!

1 like

Wat 'n mooi trio!!!

1 like

Dank allen :hugs:

1 like

Mooi dat je je toch al fraaie Tudor duo hebt uitgebreid met die zeker niet alledaagse NF! Voor elke gelegenheid een passend horloge.

Wellicht op termijn nog een Pelagos aan de collectie toevoegen (of had je die er al doorheen gedraaid?). Dan heb je een echte tool/duiker erbij want de BB58 is daarvoor toch iets te dressy…. Die leent zich meer voor een duik in kantoortuin of café!

Geniet van je trio maar dat zal geen probleem zijn…

:sunglasses:

3 likes

Ja een Pelagos zou fijn zijn. Maar het budget zou dat niet toelaten.
Ik zou er nog wel een mooie dresser bij willen, maar dan zou ik me liever tot een ander merk richten.

2 likes

Gefeliciteerd! Super mooi trio.

1 like

Super trio, stuk voor stuk prachtig :grin:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige (begerenswaardige) trio!:grin:

1 like

Prachtig :star_struck: en zo een drie-eenheid heeft altijd wat extra`s vind ik. Leuk dat je de GMT op leer houdt !

1 like