NA: Tudor North Flag> Tudor Trio is compleet!

O jongens (en meisjes) wat ben ik blij!
Ik mocht zojuist een pakketje in ontvangst nemen dat door een bijzonder vriendelijk HF lid uiterst vakkundig was verpakt en gisteren vanuit Belgie naar Zandvoort verzonden. Ik denk dat de koeriersdienst Zandvoortse F1 inspiratie heeft opgedaan, want DHL heeft het in minder dan 24 uur bij mij bezorgd, lekker!!

Bij het uitpakken straalde de North Flag mij herkenbaar tegemoet. Hoewel, dit is in een staat alsof hij direct vanuit de fabriek aan mij is geleverd. Er is werkelijk niets op te zien en is helemaal crisp.


Ik heb de Tudor North Flag eerder gehad en er een (voor mijn doen goede en vanuit het ligbad geschreven) review over gedaan, kuch…The Crown & Shield ( or Rose) (NA)

Later in 2018 gooide Tudor op Baselworld roet in het eten door het uitbrengen van de Black Bay 58. Die moest en zou ik hebben en de North Flag is toen vertrokken. In 2019 kwam ook de Black Bay GMT uit en die moest ik dan ook maar hebben. Maar altijd knaagde het als ik op foto’s van andere leden @HorlogeHalle bijvoorbeeld, de fraaie en onderscheidende North Flag voorbij zag komen. Maar dat maakt nu niets meer uit! De cirkel is rond en ik ben de trotse bezitten van de drie gaafste en mooiste moderne Tudors!

Een 39mm duiker:

Een 40mm Field:

En een 41mm Pilot:

Dus ik kan veilig onder water, op het land en in de lucht :joy:


Ik heb een grijns op mijn gezicht die er voorlopig niet meer van af gaat :grinning:

Dank voor de aandacht! :pray::v::hugs:

153 likes

Veel draagplezier :+1:
En euh laat ons nou meegenieten en kom op met die plaatjes :grin:

1 like

Wat een fantastisch Trio Robin…echt fenomenaal zo naast elkaar. Dat wordt nog lastig 's morgens…:wink::+1:

2 likes

Nou, nou, wat een luxe! Baden in horlogegeluk. Ik zou er ook erg gelukkig mee zijn.
Prachtig hoor. Niet meer verkopen, gewoon van genieten. :heart_eyes:

2 likes

Mooie set zo! Kun jij die NF hebben? Het is toch wel een knoepert op de pols! Veel plezier ervan!

1 like

Je bent er helemaal klaar voor:

ter land, ter zee en ter lucht :wink:

2 likes

Mooie set zo!!

1 like

Johan Vlemmix ben jij het? :grin: :grin:

1 like

Nogmaals proficiat! Erg mooi trio. Ook mijns inziens de mooiste uit de Tudor collectie :v:t2:
Ook de NF is op mijn wishlist… maar geduld is een schone zaak…

1 like

:joy::joy::joy:

Dank allen voor de mooie reacties.

2 likes

Heerlijk trio!!

1 like

Wat een mooie set !

1 like

Heerlijke horloges!

1 like

Prachtige aanwinst, ik heb onlangs de NF van @HorlogeHalle om de pols gehad en wat een schitterend mooi horloge is dat!:heart_eyes:
Veel draagplezier van deze kanjer!:+1:

2 likes

Ik kan hem prima hebben, vind ik zelf.
Hij is niet zo dik hoor, 13,4 mm. De lug to lug ken ik niet, is niet zo lang, maar wat hem groot doet lijken is het feit dat de lugs niet echt naar beneden gaan en je daardoor een doosje op de pols hebt.

8 likes

Heerlijk doosje.

2 likes

Gefeliciteerd. Zeer mooi trio. Geniet ervan.

1 like

Proficiat met je verzameling ter land, ter zee en in de lucht :wink:

3 likes

Proficiat! Knap trio man😍

1 like

Heerlijk verhaal Robin!

Ook ik had een BB58.
Die was maar kort bij mij en mocht toch vertrekken.
Geen zaligmakend gevoel bij dit op zich heel mooie horloge. Heb gelukkig snel een ander HFlid blij kunnen maken. Maar ik had er geen klik mee.

Het onverwachte vertrek zorgde voor keiharde euro’s die in eerste instantie op de spaarrekening geparkeerd werden. (en dat kwam door privé omstandigheden heel goed uit :smirk:)

Dat duurde minder lang dan ik kon bevroeden.
De North Flag van @ElChueco kwam beschikbaar (door hem ook niet helemaal voorspeld) en werd me eigenlijk in de schoot geworpen.
In een warme deal met Erik werd ik de nieuwe eigenaar.

In de tijd dat ik hem te leen had heb ik veel gepost en een dramaverhaal geschreven.
(Alleen dat feit gaf al aan dat ik meer affiniteit had met de NF dan met de BB58.)

Intussen wordt mijn andere Tudor een beetje verwaarloosd.
Dat is een tijdelijk iets want ook deze Tudor telg heeft een karakteristieke en beetje nostalgische vibe.
En die bevalt mij uitstekend.

Zonder plaatje geen verhaal:

Kortom, wat een fantastisch merk!

Robin, niet meer wegdoen die NF en genieten dus!
Zowel ter land, ter zee als in de lucht!

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Edit : @marnixmoed ik zie dat je dit eerder al in beeld bracht! :grin:
Edit2: en @anon33714818EV ook al :laughing:

4 likes