Laat je Grand Seiko zien VI

Wat is een NF?

Tudor North Flag?

2 likes

19 likes

Dan ben jij een andere RobinH , sorry voor het misverstand, ik heb mijn NF verkocht aan iemand uit Zandvoort, ook een RobinH toevallig. Was in Jan. 2020.

Klopt!

2 likes

Hmm, dat moet ik dan zijn. Sorry!
Ik weet het weer, oeps. Dat was een prachtige in nieuwstaat!

Nee heb ik niet meer. Drie maal was dus geen scheepsrecht.

P.s. misschien is dit ook wel typerend voor de omloopsnelheid :grimacing:

3 likes

Ah ok, dacht al…ja ik kon er ook niet warm van worden.

Edit: gevonden

1 like

Ja dat trio was wel weer erg gaaf.
Maar van die drie is niets meer over.

1 like

De white birch sleept een prijs binnen in Genève met herenhorloge:

https://www.gphg.org/horlogerie/en/prize-list-21?fbclid=IwAR1apLVeNu46eEOeXROCXy0L_gsBrPCr3JW75hECXHsCvEUKH_CpCMqGbCU

Edit: Christiaan van der Klaauw valt ook in de prijzen

1 like

Op de Phillips veiling is deze SBGD202 verkocht. Beetje idioot bedrag, zoals alle bedragen op die veiling, want dit gaat nog maal 1,6 voor veilingkosten en BTW, en dan kom je dus uit op 77.000 CHF, ongeveer hetzelfde in euro’s. Voor een horloge dat volgens mij gewoon nog nieuw te koop is voor 38.750 op chrono. BTW erbij, ben je voor 50k klaar. Ik snap het niet, maar de bieders zullen we zwemmen in de miljoenen en geen idee hebben wat ze aan het doen zijn?

1 like

Gekkenwerk inderdaad

14 likes

Benieuwd voor welk bedrag lot 199 afgeklopt wordt.

1 like

Ik heb de reacties gelezen. Die gaan allemaal over die omega. Die was absurd duur, maar daarvan kun je nog zeggen dat er maar eentje was. En blijkbaar wilden meer dan een persoon die ene hebben.

Dat je 70k biedt voor een grand seiko die je met een druk op de knop op chrono24 voor de helft van het geld nieuw kunt kopen, dat is wat me echt verbaast. Die klikkers hebben dus gewoon echt geen idee. Ze denken dat alles dat geveild wordt waardevol is. Zelfs horloges met een estimate van 4.000 gingen nog voor 20.000.

Of ze geven echt geen snars om een ton, en kopen een Patek zoals ik een Casio F-91W koop van 19,95? En dan nog denk ik dat ik daar meer aandacht aan besteed.

Hebben, hebben, hebben!!!

4 likes

Sowieso snappen mensen veilingen volgens mij niet!

:grinning: ik wilde even uitproberen of je na de ‘bid’ knop nog een bevestiging moest geven. Bleek niet zo te zijn. Dus ik had ineens 67.000 op een iced APRO geboden… gelukkig gingen er nog velen over mijn bod heen! Mijn zoontje helemaal in een deuk. Later ben ik maar uitgelogd om niet per ongeluk nog eens te klikken.

6 likes

Dat is het. Al vertrouw ik het veilinghuis ook voor geen cent

1 like

20 likes

Bedankt Hans, weer een GS. En wat voor één! :drooling_face:

Gewoon onder de listprijs voor betaald en niet gek gedaan op een veiling toch?

1 like

Die wijzerplaat schijnt zo mega veel mooier als dat die nu al is in het egt te zijn ,

1 like