Sinds gisteren mijn eerste GS
Zijn service cases van Zenith, Seiko en Breitling.
Koop een horloge van die merken en stuur hem op voor onderhoud of repararie. Je krijgt dan een dikke rekening en zo’n doosje terug.
Marktplaats en eBay komen ze vaak langs voor 30-35€
Mooie foto ook trouwens!
Ik zal er ook nog een sfeerplaatje ingooien
Met, hoewel geen GS, toch voor mij de topper van deze middag:
Zo te lezen en zien was het een leuke meeting, daar ligt heel wat fraais en lekkers op tafel. Erg jammer dat ik hem moest missen. Volgende keer beter.
Dat werkt ook alleen met quartz. Automaat en spring drive zijn wat dat betreft inferieur
Waanzinnig
Zou ik wel in 40 a 42 mm willen zien
Is Crown & Caliber niet door Hodinkee overgenomen
En vele tienduizenden met jou, volgens mij. Als dat overdreven is, dan met mij erbij tenminste twee. Een GS spring drive duikhorloge in een meer courante maat zou echt fantastisch zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat die er ooit zal komen.
Lug to lug is maar 51mm, op de foto niet te zien maar draagt echt als een 42mm.
En ook nog van titanium…merkt niks van die 44 mm
Ik denk dat Grand Seiko absoluut een keer een kleinere versie gaat releasen.
Ik ben bang van niet.
- Grand Seiko lanceert dunner 9RA5 Spring Drive uurwerk
- Grand Seiko lanceert een een eerste horloge dat bij uitstek past bij dit uurwerk… NOT
Diameter 46.9mm Lug-to-lug 50.8mm Thickness 16mm
Tóch blijf ik hopen dat ze zwichten voor de wens van velen
Heeft iemand hier trouwens al de White Birch? Ik had hem een tijdje geleden bekeken bij de Seiko Boutique en die is echt zooo impressive.
De sporty case met platte gebrushde bezel, het patroon van de dial dat er continue anders uitziet afhankelijk van het licht, etc.
Wat mij enkel weerhield was dat ik hem toch groter vond ogen dan verwacht (komt door de 22mm lug width en brede bracelet), dat hij geen Spring Drive heeft en de prijs
De grootte kwam erg naar voren toen ik de ShoSho om deed.
Die voelde bijna als een 38mm in vergelijking.
Maar ik denk dat die White Birch er ooit wel gaat komen, of een variant er van want er zullen vast nog vele versies komen met deze case.