Laat je Grand Seiko zien VI

Continuing the discussion from Laat je Grand Seiko zien V.

Previous discussions:

Plaatjes van deze incoming all-rounder… :ok_hand:

48 likes

31 likes

Mooi hoor, had je die niet al eens gehad (en om het ground hog day effect nog groter te maken, had ik dat ook niet al eens eerder aan je gevraagd ?)…:slight_smile:

2 likes

Lekkere keuze daffie! Zal ook happy zijn als die van mij over een week of drie terug is. Dit is echt zo’n horloge dat je omdoet zonder verder na te denken.

1 like

Thx :laughing: Volgens mij heb ik een Deja Vu…

1 like

Thx. En idd…echt zin weer in deze heerlijke GS. Dé complete package.

2 likes

1 like

Mooi, echt iets voor jou! Hier op het forum gescoord? Ik heb hier nl een paar ex 005’en lopen :sweat_smile:

Je cherry al kwijt of ingeruild?

1 like

Thx Jasper. Bij Jaapie :laughing: Een re-buy maar dat mag de pret niet drukken. Zin in! Deze is nog geen maand oud (07-21) Wordt een inruil dus terug naar een one-piece collectie. :sunglasses:

3 likes

Snel gezien en mooie deal! Zo’n GS quartz GMT blijft inderdaad de ideale one piece :+1:

Heb zelf ook een nieuwe SBGN003 incoming van solojapan, het gaat hard hier :laughing:

3 likes

Gaaf! Mooi man…de zwarte. Jammer je de blauwe al hebt gehad anders konden we tzt ruilen. :laughing:

2 likes

Wie weet sta ik er wel voor open, moest de zwarte tegenvallen (en die van jou nog niet vertrokken is tegen dat de mijne binnen is)… :see_no_evil::joy:

1 like

:laughing: Houden we in gedachten. :+1: Ik zou graag de zwarte ook eens willen proberen.

1 like

Die zwarte?

Credits: Arnaud (omdat ik alleen iphone foto’s schiet en het resultaat nooit zo mooi is)

12 likes

Ik gok de zwarte met oranje wijzer.

Ps mooie foto idd :ok_hand:

3 likes

Gaaf! Ik draag hem ook vaak merk ik. Hoeveel dagen blijft hij deze keer? Of zet je deze in de permanente horlogedoos en kijk je straks voor uitbreiding? Wel goedkoper…

1 like

Haha ja ik weet het. Maar het blijft zo leuk heh een beetje wisselen…

2 likes

Op naar de twee jaar!

27 likes

Logisch :sunglasses:

Buiten ‘de’ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like