Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

2df597248a95b531928e56992460376aa1347948_1_427x500

Mijn eerste

51 likes

Mijn eerste…

39 likes

Mijn eerste :grin:

45 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mijn eerste

40 likes

Mijn eerste dan ook maar. Ik mis hem soms een beetje, maar eigenlijk alleen de plaat

36 likes


M’n eerste, en enige GS.

39 likes

Ik ga nog een stapje verder.
Mijn eerste foto van mijn eerste Grand Seiko :grin:

29 likes

Mijn eerste:

Sorry reflex, vandaag stak er ineens een Seiko 6138 onder de mouw vandaan in plaats van een Grand Seiko!

En ik had zin om de chrono eens een tijdje te laten lopen…

20 likes

Mijn eerste!

35 likes

Mijn enige

23 likes

Als deze daarna naar @daffie is gegaan is het ook mijn eerste een gedoneerd aan mijn vader, die hem met erg veel plezier draagt!

Die van Proeski? Nee

2 likes

Dat is m niet maar die van @daffie vond, en vind ik wel erg mooi. Zeker die champagne wijzerplaat, toen de mijne voordelig op mijn pad kwam heb ik mede om de wijzerplaat toegehapt.

Een 9F staat nog op mijn lijstje maar tot die tijd ben ik erg happy met deze en hou hem waarschijnlijk gewoon in de collectie.

2 likes

En mijn eerste. :wink:

1 like

Ja cool man. :ok_hand: :laughing:

1 like

Vroeger was alles beter!!!

38 likes

Mijn eerste Grand Seiko, een SBGM007:

38 likes

Overigens na de sbgx063, zie ik deze wel als mijn echte, echt eerste.

image

De mooiste, maar ook daarmee gelijk de meest zo ontzettend steriele, wat voor mij, helaas, toch net over-the-top was.

27 likes

Als ik dit topic doorneem, dan kan ik niet anders concluderen dan dat bijna alle horloges er zo fantastisch mooi uitzien. Nog los vd kwaliteit. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen (vind de duikers soms nogal mweh), maar in vergelijking met andere merken is dit toch wel opvallend.

Nu maar eens op zoek naar iets wat voor mij mooi, maar ook haalbaar en betaalbaar is, geen 5k dus.

4 likes