Laat je Grand Seiko zien V

Continuing the discussion from Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1).

Previous discussions:

7 likes

Handig wel zo…automatisch een nieuw deel. :ok_hand:

37 likes

Cool.

1 like

… IV (deel 2) ?
Zo handig vind ik dit niet

3 likes

Ach, kleine software bug :rofl:

2 likes

Aangepast :+1:t2:

2 likes

Veel beter! :slightly_smiling_face:

2 likes

Dat kan natuurlijk ook, prima oplossing.

2 likes

Nog 1u45min :partying_face:

Yes!!

43 likes

Pwoh! Die Holtinrichs! En toch weer de bamboe GS?

Jaja, je kunt het niet ontkennen… :wink: Ik zag die Delftsblauw net.

3 likes

Nee, ik plaats altijd een oude foto in een nieuw topic dat ik volg. :joy:

4 likes

:rofl:

1 like

Dan doe ik mee. Wat exen.

29 likes

Waarom heb je de herfst verkocht?
Nu ben ik steeds ad twijfel… :joy:. Wel nog steeds zeer content met de winter. Hij moet er eigenlijk naast…

36 likes

Uit de oude doos
82c14867402b79b6ecf1277e580eae235ebb27e6_1_500x500

26 likes

De te lange versie :wink: : Kortsluiting nadat ik in een opwelling dacht dat ik de SBGR305 moest omruilen voor een GlashĂĽtte Panomatic omdat ik daar ergens een link met mijn overleden vader in zag.

Helaas bleek mijn vrouw gelijk te hebben dat wij meer met Japan en Grand Seiko hebben gehad en daar avonden over konden bomen en daarom moest er toch weer een GS komen. Eens een GS, altijd een GS, noem ik het maar.

Zo kwam de Shubun in plaats van de Glashutte. Maar die Shubun stond niet op mijn ooit-lang-geleden-lijst voor een aandenken aan mijn ouders, waar ook de SBGR op stond. De Snowflake stond destijds al op een gedeelde eerste plek met de SGBR.

Dus… kwam eindelijk via een U-bocht van een paar jaar toch de Snowflake… en die draag ik inmiddels meer dagen per week dan voorgaande GS-sen. Zo veelzijdig en praktisch én ondergewaardeerd mooi.

De rest van mijn horloges is min of meer bijzaak en gewoon leuk om af en toe te dragen.

Nu binnenkort een Selfdater als GS dresser erbij. Die staat al sinds 2016 op de lijst en dan is de cirkel weer zo’n beetje rond.

:smiley:

9 likes

Totdat ie weer vierkant wordt… :wink:

5 likes

Laat me nou even in die illusie. :roll_eyes:

.
.
.
.

:rofl:

2 likes

:joy:

16 likes