NA: Tudor P01

Mooi horloge :watch:
Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi hoor. Moest erg aan zijn aparte verschijning wennen en is nu steeds aantrekkelijker.
Geniet er van. :star_struck:

1 like

Kan me het afzeiken nog herinneren, maar dit horloge is inderdaad een verademing tussen alle eenheidsworst.
Ik had het niet verwacht van dit bedrijf, maar chapeau. Eindelijk iets nieuws en het is een functioneel ontwerp.
Zeer mooi !
Gaaf dat je een exemplaar in bezit hebt.
Gefeliciteerd !

3 likes

Als ik wist dat de aankoop zo dichtbij was dan had ik afgelopen zaterdag enthousiaster gereageerd :smile:

Desalnietemin gedurfde keus, veel plezier ermee! :muscle:

2 likes

:joy: ja ik ben er maar gelijk over opgehouden na jou mompelende “neeh” :sweat_smile:

Mijn vooruitziende blik is wel redelijk uitgekomen als ik terug kijk :muscle:

2 likes

Nu alleen nog de Monaco en klaar is Kees :smiley::+1:

Overigens komt de Tudor beter tot zijn recht op je pols dan in die vitrine :facepunch:

1 like

Ja… liever vandaag dan morgen :smiley:

2 likes

Mooi hoor roy ik hou wel van aparte horloges geniet er van :ok_hand: :+1:

1 like

Wat een cool ding! En een horloge dat in het ècht zoveel mooier is dan op de foto!

1 like

Vond het altijd een beetje een vaag ding, maar op jouw pols ziet ie er echt briljant uit!! Mooi en authentiek. Geniet ervan.

1 like

Wat is de lug to lug wingspan ?

1 like

Je moet dus flink spek hebben gegeten :wink:

1 like

Gaaf hoor, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, Roy!

Als ik eerlijk ben, kan ik niet met een glad gezicht zeggen dat ik hem mooi vind. Maar ‘mooi’ is volgens mij ook nooit het doel geweest van dit horloge. :+1:

Ik hoop dat je hem nog hebt als we weer eens een meet kunnen doen, want ik wil hem wel eens in het echt zien.

3 likes

“Vreemde snuiter…”, nee een heel mooie snuiter!!!
Geniet!!!

1 like

Het is niet bepaald mijn smaak, maar neemt niet weg dat ik je er van harte mee wil feliciteren 🥳

1 like

Nice! Mooi horloge, geniet van je nieuwe aanwinst.

1 like

56 mm is behoorlijk fors inderdaad

Ik hoop deze nog weleens in het echie te bewonderen.
Heb m wel in de etalage zien liggen bij S&C onlangs.

1 like

Het blijft een speciaal geval. Mooi niet bepaald, maar wel een cool stuk :smiley: Leuk dat je pols 'm aankan!

Geniet ervan en gewoon houden zou ik zeggen! Elke keer je zin hebt om eens tegendraads te doen, zwaai je 'm gewoon weer om de pols :sunglasses:

1 like