Wat dragen we in 2020

Ik ga het zo lang mogelijk proberen vol te houden met een one piece collection, te weten de Deep-Sea Sea Dweller. Moet toch kunnen zou je zeggen. :thinking:

Nog van een paar horloges afscheid nemen… :slight_smile:

8 likes

Sterkte! :joy::+1:

On topic:

Ik hoop een vintage Rolex.
En iets dat past bij mijn gele 20mm Molequine bandje :laughing:

2 likes

Ik denk niet dat ik verwacht had dit ooit te zeggen maar voor 2020 vooral quartz.

2 likes

Trends: Two-tone is weer helemaal in zo lijkt het; dat zal vast doorzetten in 2020.
Wat kan er echt niet meer: Zal mij eerlijk gezegd worst wezen; ik draag wat ik leuk vind, en wat een ander daarvan vindt zit ik niet zo mee. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wensen voor 2020: Eindelijk een keer een vintage Tissot Lobster binnenhalen. :sunglasses:

1 like

Ik had begrepen dat we van 48 nu naar 44 gaan. Dat wordt de trend. Zelf kan ik wel leven met 44mm, prima voor mijn polsen.

Voor 90% deze nog steeds dan:

Wat komt erbij ?
Misschien een TH Monaco, of de Tudor P01? Misschien wel een dikke Breitling :star_struck:
Kan alle kanten op dus :see_no_evil:

7 likes

Nooit gedacht dit te zeggen maar ik vind breitling hiervan de beste optie :rofl:

2 likes

Nee achter, maat.

3 likes

Nog niet overtuigd als een Monaco iets voor je is … de P01 daar tegen … :ok_hand:t2:

1 like

Er staan 5 Airman’s in het blauwe gedeelte dus dat wordt een koopje😉

1 like

Alleen heeft de Monaco t voordeel dat er origineel staal op kan.
De P01 is rete gaaf maar weet niet of de rubber/lederen band prettig is. Ik merk dat alles op leer nauwelijks gedragen wordt :thinking: Met de wetenschap dat de Tudor lastig flippert heb ik nog wat bedenktijd nodig. Even uit de buurt vd AD blijven :see_no_evil::smiley:

1 like

Ik ga sowieso 2020 in met de Speedy Tuesday, de enige blijver van de collectie.

Wat komt er bij? Een goede kandidaat is een blauwe Globemaster en/of een GS GMT Quartz. Helaas leert de ervaring ook dat het volgende maand allemaal anders kan zijn :see_no_evil:

8 likes

Weet je wie er pas een übervet horloge had?

2 likes

Ja, die nipple dial was briljant. :sunglasses:

InTheLineofFire_Rolex2

1 like

Boos, Han.

1 like

Sorry, het is gewoon zo’n gevalletje close, but no cigar.

Weet je wie er pas een übervet horloge had?

1 like

Vet hè, op jubilee?

2 likes

:joy::joy:

1 like

Klopt maar ik wil de 36mm variant met plexiglas. Ik heb ook net een Oris dus ik doe weer even rustig :sweat_smile:

Rolex, hopelijk nog meer Rolex. :yum: