Wat dragen we in 2020

Vet hè, op jubilee?

2 likes

:joy::joy:

1 like

Klopt maar ik wil de 36mm variant met plexiglas. Ik heb ook net een Oris dus ik doe weer even rustig :sweat_smile:

Rolex, hopelijk nog meer Rolex. :yum:

Beetje saai Ralph! Ik zou als ik jou was het hogerop gaan zoeken. Als je tenminste niet bij het plebs wilt horen. :man_shrugging:

1 like

Mee eens! Een JLC Polaris bijvoorbeeld :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Watch goal in maar mag ook voor 2020. Een geel gouden 1803 met diamond set wijzerplaat. (En het liefste nog non luminous)
image

1 like

In 2019 Tudor Grandtour, Crepas Scuba en de Seiko SBDC 053 mogen verwelkomen. In 2020 waarschijnlijk op zoek naar een Nomos Club en een Sinn 104 of 103. Uit de horloge doos gaat waarschijnlijk de Armani ( is al een oudje en ooit geschonken gekregen van iemand die hem niet meer wilde). Maar zoals iedereen wel heeft, het zijn wensen die in het loop van het het jaar 2020 kunnen wijzigen. Lang leven het horloge virus.

1 like

Beide voornemens gelukt! Oris is helaas al weg maar de Doxa is binnen :sunglasses:

8 likes

Nieuwe leren band.

6 likes

Prachtig horloge maar ik vind hem niet mooi op leer. Mag ik dat zeggen. Ik vind dit echt een staalhorloge. Verder :ok_hand:

1 like

Ik vind het een mooi ding, ook op leer!

1 like

Ik heb hem normaal altijd op oyster, maar die wordt nu gereviseerd. Kreeg vandaag deze band binnen en ik moet zeggen dat ik hem boven verwachting mooi vind staan. Het rood uit de band past mooi bij het rood op bezel en plaat.

Met kantoor TL…

2 likes

Zo’n oudere rolex staat vaak gewoon mooi op leer.
Een 114060 op leer is geen gezicht… maar een classy GMT. Zeker wel.

1 like

Prachtige Doxa

Een crosspost, mijn horlogevoornemen was om mijn zero-piece collectie uit te breiden. Eem horloge met éénwijzer leek me daar geschikt voor!

Er zat een OEM zwarte strap op, maar dat vind ik iets tè donker. Dus een fraaier exemplaar erom gedaan. Ben erg in m’n sas met deze combi.

1 like

Dat is een uitbreiding van 100%. Dat doen er je niet veel na dit jaar denk ik.:sunglasses: