Wat dragen we in 2020

Een DJ41 126334 jubilee. Wachten op “het” telefoontje…

De trend van de Smartwatch zal stevig doorzetten. Alle merken die mechanische horloges aanbieden, zullen het als een luxe product aan de man brengen en hun prijzen opschroeven.
Want de markt voor het mechanische horloge is dood, tenzij het in luxe segment zit.

Zo zijn we al 4 jaar bezig, dus zo gaat het in 2020 vast ook.

En op HF hoor je vooral boze geluiden dat er geen SKX opvolger voor 120 euro op de markt is en dat Rolex overpriced is. In 2020 moet de overheid met echte-horloge-liefhebbers-koop-subsidie over de brug komen. Want de prijzen lopen de spuigaten uit!

Laat de Champagne :champagne: maar knallen!! :yum:

3 likes

:see_no_evil::see_no_evil:Weer een Seiko.
Maarre wel een heule mooie.

6 likes

Geen plannen eigenlijk.

Ik geniet van wat ik heb.
Heb al genoeg gewisseld de afgelopen jaren en weet dat m’n collectie toch nooit af gaat voelen. Wat ik ook koop.

2 likes

Ik ga het zo lang mogelijk proberen vol te houden met een one piece collection, te weten de Deep-Sea Sea Dweller. Moet toch kunnen zou je zeggen. :thinking:

Nog van een paar horloges afscheid nemen… :slight_smile:

8 likes

Sterkte! :joy::+1:

On topic:

Ik hoop een vintage Rolex.
En iets dat past bij mijn gele 20mm Molequine bandje :laughing:

2 likes

Ik denk niet dat ik verwacht had dit ooit te zeggen maar voor 2020 vooral quartz.

2 likes

Trends: Two-tone is weer helemaal in zo lijkt het; dat zal vast doorzetten in 2020.
Wat kan er echt niet meer: Zal mij eerlijk gezegd worst wezen; ik draag wat ik leuk vind, en wat een ander daarvan vindt zit ik niet zo mee. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wensen voor 2020: Eindelijk een keer een vintage Tissot Lobster binnenhalen. :sunglasses:

1 like

Ik had begrepen dat we van 48 nu naar 44 gaan. Dat wordt de trend. Zelf kan ik wel leven met 44mm, prima voor mijn polsen.

Voor 90% deze nog steeds dan:

Wat komt erbij ?
Misschien een TH Monaco, of de Tudor P01? Misschien wel een dikke Breitling :star_struck:
Kan alle kanten op dus :see_no_evil:

7 likes

Nooit gedacht dit te zeggen maar ik vind breitling hiervan de beste optie :rofl:

2 likes

Nee achter, maat.

3 likes

Nog niet overtuigd als een Monaco iets voor je is … de P01 daar tegen … :ok_hand:t2:

1 like

Er staan 5 Airman’s in het blauwe gedeelte dus dat wordt een koopje😉

1 like

Alleen heeft de Monaco t voordeel dat er origineel staal op kan.
De P01 is rete gaaf maar weet niet of de rubber/lederen band prettig is. Ik merk dat alles op leer nauwelijks gedragen wordt :thinking: Met de wetenschap dat de Tudor lastig flippert heb ik nog wat bedenktijd nodig. Even uit de buurt vd AD blijven :see_no_evil::smiley:

1 like

Ik ga sowieso 2020 in met de Speedy Tuesday, de enige blijver van de collectie.

Wat komt er bij? Een goede kandidaat is een blauwe Globemaster en/of een GS GMT Quartz. Helaas leert de ervaring ook dat het volgende maand allemaal anders kan zijn :see_no_evil:

8 likes

Weet je wie er pas een übervet horloge had?

2 likes

Ja, die nipple dial was briljant. :sunglasses:

InTheLineofFire_Rolex2

1 like

Boos, Han.

1 like

Sorry, het is gewoon zo’n gevalletje close, but no cigar.

Weet je wie er pas een übervet horloge had?

1 like