NA+Zoutzuur mod: Vostok Amphibian (+blauwe ammoniak mod)

Kleurt nu veel beter bij je leren band.

1 like

Dankje! @Emdee Ja vond ik tot mijn verrassing dus ook, als blijft hij net wat te ‘rossig’ van kleur

1 like

Wat je met een beetje scheikunde al niet kunt bereiken :+1:

@Proenski Op dit soort momenten zou ik willen dat ik meer basiskennis scheikunde had :sweat_smile: maar zelf ontdekken is ook leuk

1 like

Laat ik het zo zeggen; ik ga er in elk geval niet aan beginnen :innocent::wink:

1 like

Nog wat foto’s geschoten net:

14 likes

GAAF resultaat!

1 like

Geweldig mooi resultaat.

1 like

Kijk… das nog eens patina! Gaaf gedaan weer

1 like

Oké jongens… Het volgende is niet bedoeld als een serieuze mod maar als experimentje :joy: Geïnspireerd door @TheFinalHour die zijn bezel wat langer boven de ammoniak had gehangen, waardoor er wat blauwige oxidatie ontstond… Wat nou als we dat even in het extreme trekken? Dan krijg je dit!! (Let niet op het te smalle bandje, gaat ff om het idee).

Geinig toch :stuck_out_tongue: ik geloof niet dat ik hem zo buitenshuis ga dragen haha, maar eerlijk gezegd wel een bijzonder effect.

16 likes

Heel bijzonder, alleen de glimmende kast detoneert nogal hier.
Misschien met een klauwhamer wat op inslaan, en een roestspray daar over ? :innocent:

1 like

Ik vind het wel heel gaaf :+1:

1 like

Blauw met glimmend staal combineert juist goed!.

1 like

Don’t tempt me :joy:

Haha nee met die extra bezel van €5 wil ik nog wel experimenteren, maar die kast verzieken vind ik dan weer zonde :stuck_out_tongue:

Ik vind het resultaat juist wel gaaf!
Zo ik heb ze trouwens nog nooit eerder gezien, en dat zegt wat bij Vostok mods :wink:

3 likes

Vind dat juist wel heel cool zo en zou hem zeker dragen .

1 like

Kleurt goed bij de wijzerplaat. Kan je de bezel niet lakken, zodat ie deze kleur blijft houden?

1 like

Ja zou dat nodig zijn denk je? Geen idee wat dit doet na verloop van tijd…

Als je het zo wilt houden dan moet je het fixeren met een lak. Wat het anders gaat doen kun je alleen weten door niet te lakken denk ik. Ik vermoed dat er wel een slijtage patroon zichtbaar gaat worden langs de randen.

Enneuh, op zich wel gaaf maar of ik hem zo zou dragen… Euh, jawel, naar mijn werk wel denk ik.eigelijk.

1 like

Erg goed geslaagde mod!

1 like