NA zwarte duiker

Heb alleen maar goede reviews gezien over deze hommage. En het is een beauty :heart_eyes:
Dus gefeliciteerd met dit mooie horloge :+1:

Misschien is voor jouw de real deal meebetalen aan een marketing campagne maar voor deze persoon een horloge kopen met heel veel waar voor je geld, prima toch?

Klopt en ik gun het hem ook van harte. Ik hou soms ook van waar voor mijn geld. Daarom heb ik deze ook in mijn collectie.

4 likes

Ziet er goed uit !! heel veel dragplezier gewenst :+1:

Wat je er ook van mag vinden, dit slaat nergens op om te vermelden in iemand zijn NA. Voegt niks toe, komt pedant over en doet alleen maar het horloge van TS teniet.

9 likes

Erg mooie Ginault!!! Veel reviews hierover gezien, en allemaal lovend! Veel plezier ermee :+1:t2:

2 likes

Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert. Ik heb net zoveel liefde voor een Casio van 15 euro als voor een Omega Seamaster. Het gaat erom waar je blij mee bent. Dat is voor iedereen anders. Ik ben de Ginault echt niet aan het bashen.

Eens.

@Martijn851, draag 'm in goede gezondheid, ik hoor er goede berichten over.

Eerlijk gezegd heb ik de schurft aan datumpukkels op duikers, en aan Mercedes-wijzers. Ook vind ik de huidige Submariner-kasten niet mooi omdat de lugs breder zijn dan de nek van Fred Teeven, dus ontwerp-technisch zou ik deze zeker liever hebben dan de alternatieven. :slight_smile: :+1:

4 likes

:joy::rofl:

1 like

Je leest ook dat de regering het beste met ons voorheeft, niet alles is waar.

Ik gaf feedback over het ‘hand built in America’ logo en vroeg of dat niet kleiner kon, kwam toevallig met een passend antwoord op jouw vraag. Voor wat het waard is;

The reason we cannot put down US MADE or MADE IN USA/AMERICA is due to our FTC regulations. For a product to qualify for those terms, it has to be 100% made in the USA. Even if you have one screw that is imported it would disqualify the product.

Although a majority of the parts on/in the Ocean Rover are made here domestically, a few components of the movement we still have to source from Switzerland and China. We are more US MADE than many SWISS MADE are actually Swiss made. But sadly our government has a more stringent rule regarding labels.

3 likes

Ik heb de Ginault overigens niet gekocht omdat ie op een Rolex lijkt, maar omdat ik een mooi, goed en sportief horloge zocht en dan kom je al snel op een duiker uit, net als de Certina destijds.

Dat een Sub hier nou toevallig op lijkt… :face_with_hand_over_mouth:

Ik ben hartstikke tevreden, tenzij de Ginault kapot gaat, kan helemaal niks dat veranderen.

2 likes

Oeps, doe ik het weer. Misschien heb je wel gelijk :wink:

1 like

Mooie duiker!:ok_hand:
Geniet ervan.

Je zou dat alle Rolex vs hommage discussies nu wel gevoerd zijn :joy:

:unicorn:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Gefeliciteerd met deze prachtige NA.

Persoonlijk denk ik dat een Rolex Sub ‘goedkoper’ is, dan deze Ginault. Dus denk ik dat jouw argument ‘waarom 8-9… als je ook voor 1…’ hoogstens deels klopt: de aanschafwaarde ligt lager. Dus als je geen Sub kúnt kopen, maar wel van dat ontwerp houdt: Gineault.
Maar de Sub is over 10 jaar hetzelfde of meer waard, en deze Gineault loopt vermoedelijk in waarde achteruit, dus wie is hier nou de snackbar? Jij of ik?

Evengoed: mooi apparaat, en jij bent er blij mee. Dat telt!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wat voor uurwerk zit hierin?

Top ding Martijn! En al dat gezever over hommages, ongepast.

Veel draagplezier gewenst!

3 likes

Ik kán hem wel betalen, maar vínd 8000 euro (en hopen dat er eentje gegund wordt) simpelweg idioot. Het is geen DJ.

Echt een hoogkwalitatief horloge, ik heb de mijne verkocht omdat ie mijn sub teveel in de weg zat…

2 likes

Gefeliciteerd met je NA :ok_hand: