NAs: Seiko Cocktails

Deze gingen door het hoofd spoken nadat ik ze een paar weken geleden toevallig ergens live zag. Wow, was meteen de reactie, terwijl ik niet eens van de dressers was.

Gisteren de SRPB41 Cocktail Blue Moon ontvangen, via WatchGecko (dank voor de tip @Anacharsis , NA: Seiko Presage SRPB41J1 Cocktailtime ). Heerlijk donkere wijzerplaat, nog duisterder uitstraling zo met dat zwarte leer, prachtig.

Al eerder de SARB065 Cocktail Time Cool kunnen scoren via het forum (dank nogmaals @alvahe) Ook deze wijzerplaat is heel bijzonder, met die tonic-achtige blauwe gloed. Doet het op zwart leer ook erg goed, heeft dan een iets formelere uitstraling.

Mooi paar zo bij elkaar!

29 likes

U mijnheer, zit er keurig bij.:ok_hand:
Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.:+1:

1 like

Erg mooi! Veel plezier er mee!

Op het moment dat je tonic een blauwe gloed heeft, is het tijd om naar huis te gaan. :wink:

4 likes

Heerlijke set zo! Met name die blauwe vind ik echt heel gaaf.

1 like

2 toppers… GEFELICITEERD!!!

1 like

Nice!

1 like

Mooie combi en gelukkig ook de echte cocktail time de Sarb065 :sunglasses::+1:

1 like

Aah! Mooi koppeltje! Top! Enjoy :heart_eyes: :+1:

1 like

Twee mooie aanwinsten.Proficiat ermee.

1 like

Mooi man! Geniet ervan.

1 like

Tenzij je deze drinkt :wink:

nordic_blue_tonic_water

4 likes

Mooie aanwinsten Royce!
Ga me toch ook eens aan zo’n cocktail moeten wagen de komende tijd :wink:

1 like

Die cocktail series zijn toch wel veel horloge voor het geld. Met name die lichtblauwe is wel een blikvanger. Die donkere iets meer onder de radar maar zeker even cool

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze oogstrelende aanwinst!!
Een fascinerende wijzerplaat waar je niet op uitgekeken raakt!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig zeg. Ik ga er absoluut ook een kopen, zogauw ik eruit ben welke van de twee het wordt.

2 likes

Niet van mij maar prachtig :grin:

1 like

Gefeliciteerd met deze twee top aanwinsten! Die SARB065 is ook wel erg mooi zeg.

1 like

Mooi duo! Congrets met je aankopen.

Zag ze laatst ook in het echt, vond ze veel mooier en stijlvoller dan ik had verwacht.
Echt heel mooi! :+1:

1 like

Schitterende sunburst met steeds wisselende kleuren, van zuiver wit tot lichtblauw.
Hier de mijne, samen met mijn eerste horloge dat ik als kind kreeg. De liefde voor sunburst zat er kennelijk al vroeg in. :star_struck::heart_eyes::sunny::sun_with_face:

2 likes